vineri, 22 mai 2009

Cântec vechi


Vino,scumpă,de priveşte
Dorul tău cum mă munceşte.
Nici de fel cum nu mă lasă
Nici să intru sara-n casă,
Ci din aşternut mă scoală,
Ca pe-un pătimaş de boală,
Şi mă face de alerg
Neştiind pe unde merg.
Când în zori de dimineaţă,
Mă visez cu tine-n braţă,
Când te strâng să nu te pierd
Şi te chem şi te dezmierd.
Ars deodată sar din pat,
Singurel m-am deşteptat,
Suspinând şi ameţit,
Mă simt mai nenorocit.
Sunt de carne,nu-s de fier!
Ce să fac ca să nu pier.
Căci rănit sunt de amor,
De nici trăiesc,nici nu mor:
Somnul meu nu este somn,
Nici pe mine nu sunt domn.
A dormi de sunt pe cale,
Zăresc chipul dumitale:
O icoană zugrăvită
Cu mulţi nuri închipuită.

(M.Eminescu)

8 comentarii:

  1. Imi place foarte mult!
    Te-am adaugat in lista mea. Daca vrei viziteaza-ma si tu si adauga linkul meu.
    Bafta!
    "Dulapul Vintage":
    http://ruxandravintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Dulapul Vintage,
    Mulţumesc pentru vizită
    şi lecturare.
    Un weekend excelent îţi
    doresc!
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  3. I have visited your interesting blog.Do You want visit the my blogs for an exchange visit?Grazie.
    http://internapoli-city.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. pollicino,
    Grazie per la visita.
    Saro' lieto di visitare
    il tuo blog.
    Grande week-end!
    Saluti,Elena

    RăspundețiȘtergere
  5. Miki,
    Mulţumesc de vizită
    şi lecturare.
    Un weekend excelent îţi doresc!
    Cu drag,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  6. Eminescu .....si nu-mi permit sa mai spun nimic altceva decat : minunat si simplu in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
  7. elena marin-alexe,
    Mulţumesc pentru pentru
    cuvintele frumoase...
    Şi mie îmi place mult
    Eminescu.
    Un sfârşit de săptămână excelent
    îţi doresc!
    Cu mult drag,
    Elena

    RăspundețiȘtergere