sâmbătă, 29 august 2009

Fă-ţi timp...


În trecerea grăbită prin lume către veci,
Fă-ţi timp măcar o clipă să vezi pe unde treci!
Fă-ţi timp să vezi durerea şi lacrima arzând,
Fă-ţi timp cu mila blândă să le alini trecând.
Fă-ţi timp pentru-adevăruri şi adânciri în vis,
Fă-ţi timp pentru cântate cu sufletul deschis.
Fă-ţi timp să vezi pădureaa,s-asculţi lângă izvor,
Fă-ţi timp să-auzi ce spune o floare,un coccor.
Fă-ţi timp să aştepţi din urmă când mergi cu slăbănogi,
Fă-ţi timp pe-un munte,seara,stând singur,să te rogi.
Fă-ţi timp să stai cu mama şi tatăl tău bătrâni,
Fă-ţi timp de-o vorbă bună şi-o coajă pentru câini.
Fă-ţi timp să stai aproape de cei iubiţi,voios,
Fă-ţi timp să fii şi-al casei,în slujba lui Hristos.
Fă-ţi timp să guşti frumosul din tot ce e curat,
Fă-ţi timp,că eşti de taine şi lumi înconjurat.
Fă-ţi timp de rugăciune,de post şi de meditări,
Fă-ţi timp de cercetarea de fraţi şi adunări.
Fă-ţi timp şi-adună-ţi zilnic de toate câte-un pic,
Fă-ţi timp că viaţa trece şi când nu faci nimic!
Fă-ţi timp lângă cuvântul lui Dumnezeu să stai,
Fă-ţi timp,căci toate-acestea au pentru tine-un grai.
Fă-ţi timp s-asculţi la toate, din toate să înveţi,
Fă-ţi timp să dai şi vieţii şi morţii tale un preţ !
Fă-ţi timp ACUM ! că-n urmă zadarnic ai să plângi,
Comoara risipită a vieţii n-o mai strângi.

(Rudyard K .)



6 comentarii:

  1. ce bine ar fi sa avem atat de mult timp liber !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marcu,
    Mulţumesc de vizită,lecturare
    şi atunci când"TIMPUL" îţi permite
    mai treci pe pagina mea.
    Un sfîrşit de săptămână excelent!
    ELENA

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fi cam 23minute pe zi, daca am acorda macar un minut pentru fiecare...
    Daca tinem cont, cat timp irosim aiurea...si am fi mai intelepti cu gestionarea timpului nostru am fi mai bogati .....
    O noapte linistita sub protectia LUI iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult mai bogati! imi place blogul tau, am sa-l vizitez de cate ori intru pe blogul meu. O lectie de viata este cea cu pasarelele{multi ar trebui sa vada aceste imagini} De sanatate si bucurii sa ai parte.

    RăspundețiȘtergere
  5. elena marin-alexe,
    Mulţumesc doamna Elena pentru
    vizită şi
    "Blestem timpul şi ale lui secunde
    Ce trec ca o dulce amăgire,
    Secerând în cale şi stropii de candoare
    Şi clipe de vrtute şi suferinţi ascunse."

    O dupa amiază de duminică liniştită
    vă doresc!
    Cu mare drag,
    ELENA

    RăspundețiȘtergere
  6. marcu,
    Mă bucur că îţi place blogul
    meu şi îţi mulţumesc pentru urări.
    Eşti bine venit pe pagina mea
    oricând pofteşti şi o lecţie de viaţă
    ca cea a păsărilor nu ştiu
    dacă vom vedea vreo dată la noi oameni.
    O seară frumoasă şi un început de săptămână
    excelent îţi doresc!
    ELENA

    RăspundețiȘtergere