marți, 8 septembrie 2009

Unui înger


Cu aripile mari şi albe
Cu ochii blânzi,strălucitori
Te simt în fiecare noapte
Şi când apari îmi dai fiori .

Tu mă veghezi, şi râzi, şi plângi,
Când uit că seara vine,
Când rugăciunea nu mi-am spus
Şi-adorm adânc uitând te tine .

Eşti îngerul din visul meu
Cu aripi albe de mătase,
La tine mă gândesc mereu
Şi-n suflet nu am pace .

Tresar când mă gândesc la tine
Te supăr şi îmi pare rău,
Şi-aş vrea ca-n noaptea care vine
Eu să fiu înger şi tu, eu .

Să te admir cum dormi visând
Să stau cu tine toată noaptea,
Şi mângâiat de Dumnezeu
Să mă trezesc că-s înger eu !

2 comentarii:

  1. ..Si mangaiat de Dumnezeu
    Sa ma trezesc ca-s inger eu
    Tulburatoare versuri si pline de sensibilitate.
    Iti doresc o noapte linistita tizo!

    RăspundețiȘtergere
  2. elena marin-alexe,
    Mulţumesc mult de vizită
    şi cuvintele lăsate.
    Vă doresc o zi excelentă alături
    de cei dragi!
    Cu mare drag,
    ELENA

    RăspundețiȘtergere