duminică, 14 februarie 2010

Vis de dragoste


Te-am întâlnit pe-un drum cu stele,
Când sufletu-mi era în noapte,
Stăteai, în faţa casei mele,
Cu ruga de dragoste-n şoapte.

Aveai în privire speranţa
Că-i locul visat, al iubirii,
Inima-ţi simţea viu prezenţa
Chemării fierbinte-a împlinirii.

Simţeam amândoi că-i aproape
Şi parcă, puteam s-o atingem,
Să fie doar visul din noapte
Iubirea trezită de şoapte?

În zori, visul se risipeşte,
Fiorul rămâne chemare,
Inima-mi tresare, clipeşte,
Iar, ochii-mi te caută-n zare.

Trec zile şi nopţi, aşteptare,
Cu gândul te chem mai aproape,
Viaţa-mi creează o-ntâmplare
Să-ţi văd chipul visat, de-aproape.

Erai într-o mare de lume
Şi paşii-ndreptai către mine,
Din ochi ne ştieam, fără nume,
Inima-mi bătea pentru tine.

Ce-a fost ? o poveste cu vise
Ce, azi se continuă-n viaţă,
Cu dorul iubirii promise,
În cartea ce-o are prefaţă.

(Adela)

7 comentarii:

  1. va doresc o zi plina de iubire si fericire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Universul acestei poezii poate fi cunoscut mai ales de cel cu inima strapunsa de sageata lui Cupidon.Am fost de multe ori "ranit",insa numai o data rana nu mi s-a cicatrizat.
    Iti doresc o zi frumoasa,plina de dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dumnezeu care este el insusi Dragostea, sa binecuvanteze si sa picure iubire in inimile celor doritori.
    Senin si bucurie sa ai Tizo draga si un strop de iubire ...cat cuprinde!

    RăspundețiȘtergere
  4. gabriela,
    Mulţumesc mult,Gabriela..
    Îţi doresc un Valentin's Day
    plin de iubire şi multă
    fricire alături de cei dragi!
    Te pup şi îmbrăţişez
    cu multă drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...
    IONEL îţi doresc un
    Valentin's Day plin de iubire
    şi multă dragoste din partea
    celei dragi ţie!
    O după amiază frumoasă
    să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  6. elena marin-alexe,
    Mulţumesc din inumă scumpa
    mea Tiză... poate că acolo sus cineva vă aude...
    O după amiază superbă
    vă doresc şi multă fericire!
    Vă îmbrăţişez cu multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  7. ARIPI DE FLUTURE,
    Mulţumesc Fluturaşule...
    Să ai un Valentin's Day
    plin de iubire!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere