luni, 16 august 2010

O lacrimă de dor


E primăvară iar şi totul înverzeşte,
Trecut-au anii şi... păru-mi cărunţeşte,
Dar a rămas,aiurea, o floare pe retină
Ce mi te scoate-n faţă iar inima-mi suspină.

De-atâta aşteptare, de-atâta dor ce plânge,
Un freamăt de speranţă? Degeaba,nu-mi ajunge
Să-mi fii iarăşi aproape, iubirea mea curată,
Căci timpul nu revine,nicicând ca altădată.

Rămân cu nostalgia şi... rănile ce dor
Şi gândul care-mi zboară,cu aripi de cocor,
De jos şi... Pân-la stele tristeţea să-mi aline,
Dar... totu-i în zadar, căci nimeni nu-i ca " Tine"

O lacrimă de dor te cheamă să-mi revii,
Ecoul e tardiv,Tu n-ai cum să-l mai ştii,
Eu mă topesc încet, încet... în vremi "pustii"
Căci fără tine anii nu-s cănt de ciocârlii,
Doar... lacrimi care dor.


(Corneliu Z.N)

16 comentarii:

  1. Buna draga Elena
    Foarte frumoasa poema.
    Iti doresc o zi frumoasa si binecuvantata.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare poezie!Plina de nostalgie!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela,
    Mulţumesc de vizită
    scumpa mea.
    Să ai o seară minunată!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionel Mesaros,
    Să ai o seară excelentă
    alături de cei dragi!
    Te mai aştept.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Eu mă topesc încet, încet... în vremi "pustii"
    Căci fără tine anii nu-s cănt de ciocârlii,
    Doar... lacrimi care dor."...ce frumos !m-au emotionat versurile,m-am regasit in ele..

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb acest poem plin de dragoste! Multumesc draga Elena oentru vizita si pentru felicitarile dedicate mamei mele. Te imbratisez cu drag si-ti doresc o saptamana buna in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. tasha,
    Rămân cu nostalgia şi... rănile ce dor
    Şi gândul care-mi zboară,cu aripi de cocor,
    De jos şi... Pân-la stele tristeţea să-mi aline,
    Dar... totu-i în zadar, căci nimeni nu-i ca " Tine"
    Să aveţi o zi frumoasă
    doamna Olga!
    Mii de pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. DAVELLA,
    Mulţumesc DAVELLA..
    O zi frumoasă şi ţie!
    Te pup şi te mai aştept..

    RăspundețiȘtergere
  9. Te pup Tizo!
    Frumoase versuri si frumoasa imaginea aleasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. elena marin-alexe,
    "O lacrimă de dor te cheamă să-mi revii,
    Ecoul e tardiv,Tu n-ai cum să-l mai ştii,"
    O seară frumoasă draga mea Tiză!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Extraordinar ! Felicitari ! Intr-un fel te invidiez, pentru eu niciodata nu a reusit sa leg doua rime.....
    Este o invidie sanatoasa asa ca te rog sa nu te superi !
    Salutari cu respect tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  12. un poème nostalgique mas captivant
    toujours un plaisir de te lire
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  13. magda,
    O dimineaţă frumoasă!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Iosif,
    Nu este meritul meu în
    totalitate,aşa că nu ai de
    ce să mă invidiezi.
    O zi frumoasă îţi doresc
    şi te mai aştept...

    RăspundețiȘtergere
  15. Fimère,
    Merci beaucoup Fimère.
    Je vous souhaite une belle matinée!
    Je vous embrasse!
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere