luni, 4 octombrie 2010

Iubeşte-mă-n octombrie...


Iubeşte-mă-n octombrie,străino,
- Că în noiembrie deja-i târziu -
Fii pentru mine primăvara iernii
Şi eu o umbră, poate,c-o să-ţi fiu.

Alintă-mă în toamna desfrânată,
Ce chinuie în aburi dulci de must -
Ca-n lumea asta, de putere beat,
Iubirea să nu pară-un sentiment vetust.

Iubeşte-mă cu teamă şi ardoare
Căci zguri de plumb răsar pe veac...
Fii elixir speranţei care moare -
Ca eu tristeţii tale să-i fiu leac.

Apari duios din ceaţa ruginie,
Cu părul tău, de toamnă răvăşit,
Iubirea ta molcomă şi târzie
Să-nvioreze sufletu-mi sfârşit.

...Iubeşe-mă-n octombrie, străino,
Că suntem fericiţi să ne minţim...
Prin pâcla veacului pşind,hai vino -
Amanţi deplini să învăţăm să fim.

(Boris I.)

8 comentarii:

  1. Superba soapta de poezie.
    ubeşte-mă cu teamă şi ardoare
    Căci zguri de plumb răsar pe veac...
    Fii elixir speranţei care moare -
    Ca eu tristeţii tale să-i fiu leac.

    O seara binecuvantata draga Tizo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super nice ! Felicitari si salutari all !

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu imi place toamna,ati ales o poezie superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. elena marin-alexe,
    Apari duios din ceaţa ruginie,
    Cu părul tău, de toamnă răvăşit,
    Iubirea ta molcomă şi târzie
    Să-nvioreze sufletu-mi sfârşit.
    Mulţumesc draga mea Tiză...
    O zi frumoasă vă doresc!
    Mii de pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  5. ARIPI DE FLUTURE,
    Mulţumesc de vizită fluturaşule..
    O zi excelentă să ai!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iosif,
    Mulţumesc...
    O zi superbă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. magda,
    Mulţumesc draga mea,
    nici mie nu îmi place toamna.
    O zi frumoaă ca tine!
    Te pup şi îmbrîţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere