luni, 10 septembrie 2012

Margarete pentru fete și nu numai...


O săptămână frumoasă tututror vă doresc!

27 de comentarii:

  1. Cat sunt de frumoase! Aproape ca si uitasem de aceste flori minunate! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc Minnie!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  2. sunt deosebite!o saptamna frumoasa si reusita,iti doresc;pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc Alina!
      O săptămână reușită îți doresc!
      Te pupic scumpo!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. DANI,
      Mulțumesc DANI!
      Îți doresc o săptîmână plăcută!
      Cu drag!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase, ultima imi place cel mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Robert Nicolaescu,
      Mulțumesc Robert!
      O săptămână liniștită îți doresc!

      Ștergere
  5. Cristi,
    Mulțumesc Cristi!
    O săptămână ușoară îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc frumos!te pup si te imbratisez!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. cat sunt de frumoase si proaspete :)
    o seara frumoasa iti doresc Elena,pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      O zi minunată îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  8. O saptamana frumoasa si tie, ELENA!
    Minunate margaretele ! Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foto de inginer,
      Mulțumesc draga mea!
      O zi plăcută îți doresc!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  9. Buna,draga prietena!
    Sunt minunate margaretele.Sunt pline de viata.
    Te imbratisez cu mare drag!
    Pupici multi si toate cele bune!
    O saptamana grozava sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc frumos scumpa mea,Mihaela!
      Îți doresc o zi superbă că sufletul tău!
      Te îmbrățișez și pup cu drag!

      Ștergere
  10. Imi sunt nespus de dragi si mie!
    Au o prospetime deosebita!
    Multumesc Elena!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. O cafea cu mult caimac,
    Asa cum iti e pe plac,
    Indulcita cu iubire
    Si cu multa pretuire,
    M-am topit putin de dor,
    Te sarut incetisor,
    Nici o clipa n-am uitat
    Ca-mi esti prieten devotat!

    Se spune ca toamna e trista pentru ca natura moare in jurul nostru, dar eu cred ca e motiv de liniste si pace in suflet, caci gandul ca e un nou inceput pentru primavara ce va urma ma face fericita……Liniste si pace in suflet va doresc tuturor dragi prieteni…..cu drag ANANA

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa-mi traiti oameni frumosi,
    Sa fiti veselli,bucurosi
    Sa iubiti in armonie,
    Clipele de nebunie
    Care-s rare pe pamant
    Si salasluiesc in gand
    Ganduri pure de iubire,
    Odihnite-n amintire
    Trimite-ti visuri la stele,
    Nepatate,dar rebele
    Iar in clipele senine,
    Mangaiate de destine
    Aduceti-va aminte,
    Sentimentele sunt sfinte.

    RăspundețiȘtergere
  13. Beautiful photographs, such views let look to the future with optimism. I am greeting

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ZielonaMila,
      Thanks Zielona!
      A beautiful day you want!
      Embrace you with love!

      Ștergere
  14. Cat sunt de frumoase!
    Imaginile le pun perfect in valoare. Par si mai frumoase decat sunt. Mie imi plac grozav margaretele de camp. Sunt mai firave dar sunt extraordinar de frumoase si chiar sunt usor parfumate fata de cele de gradina care nu miros. Aranjamentele acestea sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elly weiss,
      Mulțumesc mult draga mea,îți ofer
      cu mare plăcere un buchet!
      Să ai o zi minunată!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere