miercuri, 3 aprilie 2013

Ornamente din flori

M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
O zi frumoasă tuturor vă doresc!

60 de comentarii:

  1. adorabile ornamente,adorabile!
    o zi frumoasa sa ai draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      Zi minunată îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Foarte simpatici, si nu le trebuie decat apa:)
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Robert Nicolaescu,
      Așa este Robert,mulțumesc!
      Zi liniștită și sănătate multă îți doresc!

      Ștergere
  3. Sunt forte bine realizate!
    Tu, iubesti florile si mi-ar place sa te pot duce sa vezi o parada a florilor aici în Olanda! Sunt superbe!
    Te îmbratisez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc frumos scumpa mea,într-adevăr îmi plac mult florile
      și mi-ar plăcea să hoinăresc câteva ore la o expoziție!
      Îți doresc o zi însorită și cât mai frumoasă!
      Cu același drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Nu pot sa am decât cuvinte de admiratie!
    O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SoriN,
      Mulțumesc SoriN!
      O zi perfectă să ai!

      Ștergere
  5. Adevarata arta!
    Frumos, ai reusit din nou sa ma surprinzi intr-un mod foarte placut.
    Ganduri frumoase pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iulisa,
      Mulțumesc Iulisa și mă bucur că-ți plac cățelușii mei!
      Zi excelentă îți doresc,Iulisa!
      Cu drag!

      Ștergere
  6. waw...cata fantezie si cat de bine realizate! Superbe!
    O zi frumoasa, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foto de inginer,
      Mulțumesc draga mea!
      O zi minunată îți doresc!
      Îmbrățișări calde!

      Ștergere
  7. catelusii sunt reali! fantastica arta aceasta a florarilor! felicitari mainilor dibace!
    O zi minunata, Elena draga! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen RM,
      Carmen îți mulțumesc!
      O zi splendidă să ai draga mea!
      Cu drag!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. dordefemeie,
      Mulțumesc de vizită!
      O zi senină îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  9. Aranjamente florale care de care mai frumoase.
    Să ai o seară liniştită şi o noapte odihnitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liviu Bimbea,
      Mulțumesc Liviu!
      O zi bună să ai!

      Ștergere
  10. ai ai ai ai...
    adica multa imaginatie ai! :)
    te invidiez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasile Dumitru,
      Mulțumesc Vasile,nu ai de ce mă invidia că nu eu le-am făcut!
      Zi reușită îți doresc!

      Ștergere
  11. Foarte frumoase! Excelenta idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi!
      Seară excelentă îți doresc!

      Ștergere
  12. Buna seara draga mea Elena! Minunate imagini!
    http://i1338.photobucket.com/albums/o682/petilea/thba9dc7f82203f0ec653651275104184c__zps29dd0405.gif

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. petilea,
      Mulțumesc draga mea!
      Să ai o seară perfectă!
      Te pupic draga mea!

      Ștergere
  13. Iertată să-mi fie lunga absență ...
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atdoru,
      Mulțumesc Doru!
      Seară plăcută îți doresc!

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Simona,
      Mulțumesc Simona!
      Seară de vis să ai!
      Cu drag!

      Ștergere
  15. Ce frumos. Câtă măestrie în aceste aranjamente florale! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. kristi,
      Mulțumesc Kristi!
      Seară plăcută îți doresc!

      Ștergere
  16. Cudowne kwiatowe pieski. Pozdrawiam cieplutko.
    Câini de flori minunate. Salutari calde.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc dragă Gica!
      O seară mirifică îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  17. Pe cuvant ca la unele nici nu-ti dai seama ca nu sunt catei adevarati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunsieu,
      Așa este draga mea!
      O seară minunată îți doresc!

      Ștergere
  18. Hello Dear *ELLENA*!
    I admire a beautiful picture.
    Great ideas CARMEN.
    For me all the time and cold winter.
    I send a lot of greetings.
    Kisses.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, LUCIA!
      Beautiful and full of joy I wish!
      Hold you dear friend!
      Kisses, LUCIA!

      Ștergere
  19. Que hermosa artesanía

    Saber combinar asi las flores es un arte

    Cariños

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abuela Ciber,
      Gracias querida Abuela!
      Hermosa y llena de alegría que desee!
      Abrazo querido amigo!
      Besos, Abuela!

      Ștergere
  20. Răspunsuri
    1. Anana Samo,
      Mulțumesc draga mea!
      Îți doresc o zi reușită!
      Cu drag!

      Ștergere
  21. Wow! Inedite aranjamente! Sunt de vis. Nu m-as fi gandit niciodata ca se pot realiza niste pudeli atat de frumosi din flori. Superb! :)
    O seara minunata, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly Weiss,
      Mulțumesc frumos de vizită Elly!
      Să ai o zi splendidă draga mea!
      Pupici!

      Ștergere
  22. Asemenea aranjamente numai tu puteai sa ne aduci.Sunt minunate!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi,
      Mulțumesc Angi,vor mai fi și altele!
      O zi însorită îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  23. Minunate! Cat talent au unii! Si imaginatie! :) Catelusi cu petale! :)
    Zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mulțumesc Diana,asemeni și ție draga mea!
      O zi plină de bucurii să ai!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  24. Bellísimos!
    Beso desde Argentina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norma2,
      Obrigado por visitar, Norma!
      Bonito e cheio de alegria que eu quiser!
      Segure você caro amigo!
      Beijos!

      Ștergere
  25. Quanta beleza e quanta criatividade!!!
    Ficam lindíssimas essas cestinhas...tão decorativas.
    Beijos.
    M. Emília

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria Emilia Moreina,
      Obrigado pela visita, Maria Emília!
      Bonito e cheio de alegria que eu quiser!
      Segure você caro amigo!
      Beijos!

      Ștergere
  26. Îți vine să-i mănânci! Sunt așa de drăguți...
    Te pup cu maaaaaaare drag,
    Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc draga mea,MARIA!
      Să ai o zi frumoasă și mult succes la școală!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  27. Câtă imaginație trebuie să aibă!
    O zi preferată!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iuliana,
      Mulțumesc Iuliana!
      Weekend excelent!
      Te pup!

      Ștergere
  28. Sunt foarte veridici;)) foarte simpatica ideea si foarte frumos realizate:)
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zdwuby,
      Mulțumesc!
      Weekend cât mai plăcut!
      Cu drag!

      Ștergere
  29. un joli travail c'est fabuleux bravo
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fimère,
      Merci chère, Fimère!
      Avoir un bon week-end mon cher!
      Je vous salue!

      Ștergere
  30. Răspunsuri
    1. petilea,
      Mulțumesc draga mea!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Te pupic.

      Ștergere