duminică, 19 mai 2013

ÎN LUNA MAI


Uneori simțim în feluri diferite
mirosul ploii-n zilele de mai,
când toate ni se par grăbite
și norii vor privirea să le dai.

Salcâmii înfloriți ne dau dreptate
și-mpodobesc natura pentru noi,
îndrăgostiți pierduți într-o cetate
zidită-n mai din fulgere și ploi.

E luna noastră prinsă-n veșnicie
cu frumusețea unui curcubeu,
când tresărim și numai ploaia știe
că-n urma ei va răsări mereu.

Uneori simțim și totuși ne e teamă
să ducem gândul dincolo de ploi,
privind cum norii se destramă
în luna mai,iubito,pentru noi.
(Gheorghe Ungureanu)



12 comentarii:

  1. Minunată poza! Zici că reprezintă un colțișor de rai, luna asta!
    Te pup!
    Happy weekend, ELENA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc Maria!
      O duminică frumoasă îți doresc!
      Te pupic!

      Ștergere
  2. Într-o cană de cafea
    Am pus toată dragostea
    Ce-am putut să o adun,
    O zi bună, să vă spun!
    Cu drag să vă-îmbrățișez,
    Din suflet să vă urez,
    O zi plină de culoare
    Și raze calde de soare!
    multumesc de cafeluta ELENA !
    o duminica reusita pe placul tau !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc Anana!
      O duminică minunată îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  3. Draga mea draga!
    Am o febra musculara de numa, numa!
    Ce sala, gradina e tot secretul, mai ales plivitul! :))))
    Frumoasa poezie draga mea, pictura este grozava! Ai idee a cui este?
    Te pup draga mea, duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc scumpa mea Minnie!
      Scumpa mea nu cred că este pictură,mai degrabă o imagine cu pomii
      din aceia care seamănă cu salcâmi!
      Îți doresc o duminică liniștită și ai grijă te tine!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Tantas vezes a natureza nos oferece tantos presentes e nem percebemos.
    Bom domingo!
    Ótima semana!
    °º✿✿ Beijinhos do Brasil
    °º✿
    º° ✿✿° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magia da Ines,
      Obrigada querida, Ines!
      Desejo-lhe um bom domingo!
      Com amor te abraçar!
      Beijos!

      Ștergere
  5. Hello Dear * ELLENA*
    The poem is wonderful. With great joy I read it.
    A Photo amazed me.
    I like the smell of coffee ... She flew up to the Polish.
    Sincerely yours :)
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks sweetheart, Lucia!
      I wish you a nice Sunday!
      With love embrace you!
      Kisses!

      Ștergere
  6. Melodia a fost pe gustul meu!Frumoasa,odihnitoare,nu o stiam,dar am ascultat-o cu interes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreeaa,
      Mulțumesc draga mea!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere