miercuri, 19 iunie 2013

Vă invit la o cafea cu spumă făcută de Kazuki Yamamoto / Japonia


 M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
Un barman dintr-un local japonez și-a transformat pasiunea pentru
cafea într-o artă care îi aduce numeroase exclamați de admirație și
de apreciere din partea clienților săi.Tânărul artist reușește să creeze
din spumă cafelei miniaturi ale pisicuțelor,girafelor,iepurilor și multe
altele.


Să aveți o zi frumoasă si plină de bucurii!

24 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa, draga mea.
    Acestea sunt opere de artă!
    Nu cred că aş putea bea o astfel e cafea..., m-aş uita la ea... :)
    O zi minunată, draga mea! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anastasia ana,
      Mulțumesc Anastasia!
      O zi superbă draga mea îți doresc!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  2. Wow! Pur și simplu minunat! Câtă imaginație și cât talent!
    O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iuliana,
      Așa este Iuliana,mulțumesc!
      O zi perfectă să ai!
      Pupu draga mea!

      Ștergere
  3. Vai ce fain! Ce idei si cata rabdare! Mi-a placut cel mai mult cana cu girafa ;)
    O zi minunata iti doresc!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      Și talent trebuie să ai!
      O zi plăcută draga mea!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Bună dimineața, dragă ELENA!
    Ce talent migălos... Tocmai de asta nu-l are multă lume! Mie-mi place mult, mult...
    Te pupic!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc scumpo,de talen duc lipsă!
      O zi însorită să ai!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  5. Foarte îndemanatec nenea japonezul! :))
    Cred ca vreau iepurasul! :))))
    Zi faina, pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc scumpa mea Minnie!
      Ia pe care dorești scumpa mea!
      O zi pe placul tău să ai!
      Tepup și îmbrățișez!

      Ștergere
  6. pot sa mai vin o data? :)
    arata tare bine....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. geanina,
      Cu mare plăcere Geanina te mai aștept!
      O zi fericită îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  7. Si uite asa mi-ai adus aminte ca trebuie sa mai beau o grozava cafeluta. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. addicted,
      Mulțumesc și te rog să te servești cu încredere!
      Zi frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. coco,
      Mulțumesc Coco!
      Zi faină draga mea!
      Pup.

      Ștergere
  9. Mulţam pentru cafei.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liviu Bimbea,
      Mulțumesc Liviu!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere
  10. Grozave! O fi la fel de gustoase pe cat sunt de frumoase?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi!
      Eu cred că da,doar sunt făcute cu lapte!
      O zi minunată îți doresc!

      Ștergere
  11. Hello * ELENA*
    Great ideas for making coffee.
    I am delighted with your photos.
    I wish you have a nice evening.
    Leave kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      Have a nice day full of joy!
      With the same love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere
  12. Impresionat,nu am cuvinte !!!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorin I.,
      Mulțumesc Sorin!
      Weekend excelent să ai!

      Ștergere