duminică, 7 iulie 2013

SĂRUT IMAGINAR


Sărut căldura mâinii tale
Și zâmbetul ascuns în colțul gurii,
Privirea dulce și ocrotitoare
Îmbrățișarea de la malul zării.

Privesc în urma ta, tăcută
Și n-am puterea unui alt cuvânt,
Mi-e lacrima ușor pierdută
Dorințele în vis își iau avânt.

Te-ating cu gândurile mele
Te-nvălui cu-n sărut imaginar,
Atât de-aproape-s licăriri de stele
Și-n ochii tăi revăd iubirea, iar.

Întind o mână, dar nu te ating
Rămân dorințe risipite-n drum,
Scânteia din priviri nu pot s-o sting
Și nici iubirea s-o ascund acum.
(Marilena Velicu)
DUMINICA FRUMOASĂ TUTUROR VĂ DORESC!

26 de comentarii:

  1. Hello Dear *ELENA*
    Great line!
    I wish you a nice Sunday.
    I send kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      Have a beautiful Sunday sweetie!
      With great love embrace you!
      Kisses.

      Ștergere
  2. Minunata poezie, iar muzica lui Ernesto Cortazar o insoteste minunat!
    Multumesc Elena pentru frumosul moment creat!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Mulțumesc dragă Melly!
      O duminică perfectă îți doresc la rândul meu!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase versuri, ca de obicei, ELENA. Azi e ultima zi în care mai pot scrie pe blog, abia după aceea (după excursie) revin cu poze de la mare...
    Vacanță plăcută! Te pupic dulce, ELENA!
    Happy Weekend!
    ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc scumpo,abia aștept să-ți văd pozele!
      Vacanță plăcută!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase versuri. M-ai bucurat. Multumesc.
    Toate cele bune :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. monica,
      Mulțumesc Monica!
      O duminică superbă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  5. Ah, de-ar fi toate zilele imbracate in atmosfera aceasta luminoasa pe care incerci sa ne-o creezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunsieu,
      Mulțumesc draga mea!
      Îți doresc o săptămână ușoară și plină de bucurii!
      Cu drag!

      Ștergere
  6. frumos...si in aceeasi nota...

    Ti-am scris numele pe fiecare piatra
    Care mi-a ranit talpile goale
    Si strigatul lor mi-a urmarit anii !
    "Declaratie de dragoste" a lui Geroge Sovu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GabiA,
      Mulțumesc frumos GabiA pentru superbele versuri!
      Îți doresc o săptămână reușită!

      Ștergere
  7. Poezie,muzica si cafea.Ce sa-ti doresti mai mult?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreeaa,
      Mulțumesc draga mea!Sănătate..!
      Să ai o săptămână cât mai plăcută!
      Te pup!

      Ștergere
  8. Compozitie buna, idee, mesaj, intr-un cuvant, foarte reusita! O saptamana cât mai plãcutã îti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorin I.,
      Mulțumesc frumos SoriN!
      O săptămână minunată îți doresc!

      Ștergere
  9. Multumesc pentru încântarea sufletului!
    O dimineata frumoasã!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iulisa,
      Iulisa îți mulțumesc draga mea!
      Să ai o săptămână pe placul inimii tale!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  10. Hello ELENA!
    The lovelly Post!
    Good week dear Friend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Obrigado Adriano!
      Tenha uma bela semana, meu amigo!

      Ștergere
  11. Esti incorigibil de melancolica,romantica,imi transmiti starea ta!:)

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina,
      Mulțumesc draga mea!
      Îți doresc o săptămână superbă !
      Cu mare drag!

      Ștergere
  12. frumoasa postarea ta, Elena draga!
    iti doresc sa ai o saptamâna minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      Îți doresc o zi plăcută draga mea!
      Cu drag!

      Ștergere
  13. Frumoasa poezia !!

    O saptamana frumoasa !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cartim,
      Mulțumesc !
      O zi splendidă să ai!
      Pupicei.

      Ștergere