duminică, 7 septembrie 2014

ÎN FIECARE TOAMNĂ MI-ESTE DOR



Cu-o ultimă zvâcnire vara cântă
Un vechi sonet de ploaie răgușit
Dansează flori de mac, și ne încântă
Privirea rătăcită-n asfințit.

Petale roșii smulge vântul dulce
Tulpinile de mac rămân semețe
Nici buruienile nu vor să-și culce
Trufia verde, chiar de-s numai bețe.

Îmi cade-n drum o frunză amorțită
Citesc în ea trecutul unei veri
Cu greu de ram se lasă despărțită
O alta se va naște-n primăveri.

Mă lași să cad oare a câta oară?
În fiecare toamnă mi-este dor
Tăcerea ta devine seculară
Și plâng tăcut,strivită sub picior.

Apasă-mi genele cu alinare
Și nu lăsa privirea mea să plângă,
Apusul sângeriu încă mă doare
Vreau chingile uitării să mă strângă.
~Marilena Velicu~
Duminică frumoasă vă doresc!

26 de comentarii:

  1. Am inceput ziua bine si toamna nu ma indispune,ba chiar imi place.O poezie frumoasa si sensibila.Sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit o poezie după multă vreme! Fundalul sonor a fost excelent ales! O duminică faină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Mulţumim pentru bucăţica de frumos pe care ne-o oferi mereu!
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sunt frumoase poeziile alese de tine, imi bucura sufletul cu delicatetea lor. O duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella mulțumesc!
      Această autoare îmi place foarte mult cum scrie!
      O duminică perfectă îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  5. Hello Dear * ELENA*
    I came back.
    I missed you and your blog.
    Here you always find solace and joy for the eyes.
    Kisses.
    Happy Sunday.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, nu voiam sa treaca vara! De ce nu putem avea 25 de grade tot anul? Frumoase versurile, m-au intristat putin, dar merg la casa inimii, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,eu m-aș mulțumi cu 20 numai să fie tot anul!
      O duminică minunată îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  7. Draga mea draga, de trei ori draga........ ❀❀❀
    Poezia este asa de de frumoasa, portia de romantism mi-a luminat duminica!
    pupici, sa ai o zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos scumpa mea,Minnie!
      Îți doresc o duminică romantică și plină de bucurii!
      Te îmbrățișez cu mult drag, suflet frumos!

      Ștergere
  8. te pup draga mea si iti multumesc pentru minunata postare!
    o duminica placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc de vizită,CARMEN!
      O după amiază frumoasă îți doresc draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  9. foarte frumoasă postare!
    şi ţie îţi doresc, cu drag, o duminică plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O săptămână excelentă să ai!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  10. Buna Elena!
    Toamna, mie nu mi-e dor! Imi place toamna! Parca si oamenii sunt mai... blanzi! :)
    Frumoasa este poezia!
    Frumoasa saptamana sa-ti fie!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana!
      Primele două luni din toamnă îmi plac!
      O săptămână cu multe bucurii și împliniri îți doresc!
      Pup cu mare drag și îmbrățișez!

      Ștergere
  11. 。°°。✿⊱。
    Imagem linda, poesia linda!

    Bom mês de setembro!·..✿✿
    ♪♬♫°。 Boa semana, amiga!
    Beijinhos.✿°.•

    RăspundețiȘtergere
  12. O postare minunată, dragă ELENA! Ca întotdeauna, de fapt.
    Îmi place foarte mult poezia! De melodie nici nu mai vorbesc! E splendidă!
    Să ai o zi frumoasă ca şi lucrurile pe care le împărtăşeti cu noi!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Și tu să ai o zi frumoasă și plină de bucurii!
      Te pupic dulce!

      Ștergere