duminică, 22 februarie 2015

ROMANȚĂ

Retras în colț la masa cu lalele
Prin fumul de țigară mă privești,
Pe umeri păru-ți cade în inele
Cu buzele săruturi îmi cerșești.

Ridic priviri sfioase către tine
Cu mâinile frământ un șervețel,
Fierbinte sângele-n obraji îmi vine
Și din pahar licoare beau nițel.

Un lăutar spre mine se îndreaptă
Cântând romanța dorului pierdut,
Închid o clipă ochii și în șoaptă
Îngân refrenul ce mi-e cunoscut.

Sub pleoapele închise-mi derulează
Un dans cu tine-ntr-un salon de bal,
Sub masă clar picioarele-mi dansează
Pe umeri simt privirea-ți ca un șal.

Dar melodia se termină brusc
Tu mijlocul mi-l strângi atât de tare,
Și mă săruți sub crengile de vâsc
E vis... suntem la masă fiecare.
*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică frumoasă tuturor!

16 comentarii:

  1. I love the music of Chris de Burgh - thanks!
    Wonderful Sunday Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very Criss!
      Glad you liked the song!
      Sunday wonderful, darling!
      Kisses.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Pufuleț!
      O duminică perfectă să ai,scumpo!
      Te pupic.

      Ștergere
  3. totdeauna găsesc la tine versuri minunate şi muzică de calitate !
    cu drag, îţi doresc o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,mă străduiesc!
      O duminică minunată îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  4. Fotografie Frumos și poezie cu el. Spuneți sănătate și îmbrățișa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc dragă,Gica!
      O săptămână frumoasă vă doresc!
      Cu tot dragul vă îmbrățișez!

      Ștergere
  5. o delicata poezie, o atmosfera blanda de dumnica asa cum ne-ai obisnuit :)
    un inceput de saptamana perfect iti doresc cu tot dragul, Elena, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,drăguța ca întotdeaunea!
      Îți doresc o săptămână pe placul tău!
      Cu același drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  6. Frumoasă poezia aleasă, tizo, dragă. Îţi doresc o săptămână binecuvântată cu bucurii de suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos,draga mea, Tiză!
      O săptămână reușită și ușoră vă doresc!
      Vă îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  7. Este frumoasa poezia, o saptamana placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită!
      Seară excelentă îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  8. sa ai o seara romantica si o viata plina de iubire, Elena draga! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos CARMEN!
      O seară magică îți doresc,draga mea!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere