duminică, 13 martie 2016

CÂND DRAGOSTEA CU SETE NE INUNDĂ


Departe, unde n-am s-ajung nicicând,
Nu pot trimite azi, decât un gând,
Și-o rază de lumină, îndulcită,
Să vezi că-n iarna asta-s fericită.

Aceiași fulgi ne ning pe amândoi,
Și-am fost uniți cândva de-aceleași ploi,
Chiar dacă tu ești treaz când eu visez,
Pe-o margine de lună eu dansez.

Nu e hotar care să rupă dorul,
Nici apă care umple-va ulciorul.
Când brațele se caută orbește
Și munții se topesc copilărește.

Din cerul ăsta mare și albastru
Și din culoarea vie-a unui astru
Să împărțim frățește o secundă,
Când dragostea cu sete ne inundă.

*Versuri de Marilena Velicu*
Duminică plăcută tuturor vă doresc!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

11 comentarii:

  1. O zi minunata, draga Elena. Muzica si poezia se
    impletesc tare frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi am constatat ca am pierdut cateva din postarile tale, asa ca iti spun acum:
    La Multi Ani Paradisului tau Verde! Dupa cum cred ca am mai amintit mai pe la inceputuri, te stiam inainte de a "vorbi".
    E multa frumusete aici la tine si sper sa ne auzim muuulti ani de aici inainte!
    Cu mult drag si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello Dearest ELENA!
    thank you for the beautiful poem, delicious coffee and wonderful music.
    Have a nice week.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ziua buna sa iti fie, Elena draga!
    Un gand trimit si eu de aici, un gand de bine pentru tine. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Versuri cu dor și multă inspiratie.O săptămână minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Boa tarde, é maravilhoso ler o que escreveu poeticamente, saudade marcante pelo amor, poema e musica de Giovanni Marradi é a sintonia perfeita.
    AG

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos aici la tine.Poposesc mereu cu mare placere draga mea.
    O zi frumoasa sa ai!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoase versuri !
    imagini si mai frumoase !
    cu drag, iti doresc o seara minunata !

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa prezentarea ta !
    Cu admiratie,Felicitari si multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase versuri, minunat completate de iamgini!

    Săptămână cât mai frumoasă, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase versuri, minunat completate de iamgini!

    Săptămână cât mai frumoasă, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere