duminică, 11 septembrie 2016

VIS....


Nici nu mai știu că se făcuse noapte!
Era târziu,făptura-mi așteapta!
Când amuțeau și sunete... și șoapte,
Iar un izvor aproape,susura!

Insomniace gânduri mă-mpresoară!
Și sub alcov de clipe efemere,
Îmi amintesc...cândva de o vioară,
Ce îmi cântă șăgalnic, de plăcere!

Cu trupul încordat de nemișcare,
Într-un fotoliu vechi de la bunica,
M-a răscolit aceeași întrebare:
De ce,din tot,n-a mai rămas nimica?

Piciorul alb, de sub dantela spumă,
A tresărit ușor în amorțire!
Am adormit, visându-ne-mpreună,
Tăcute acolade de iubire!

Și am atins în vis nemărginirea!
Când tresărind, făptura îmi salvai,
Dar am gustat din dezamăgirea,
Când reveneam, dat tu...nu mai erai!

Te-am rătăcit în visul meu ferice,
În care mă pierdeam ca-ntr-un abis,
Când mâna-ți se-apleca să mă ridice,
S-a luminat, iar... ochii-mi s-au deschis!
*Versuri de CAMELIA STAN*
Duminică plăcută tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Ce frumos poemul si fotografia aleasa imi place mult!

    O duminica frumoasa, draga bunicuta hehehe Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Dear ELENA!!!!!
    Poems published by you are always very beautiful.
    Oh, how lovely coffee served. I am delighted.
    Happy week.
    Hugs and kisses.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  3. O saptamana dupa dorinta, draga Elena!
    Multumesc de momentul de delectare! Mereu imi ridici tonusul...
    Cu drag! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena draga!
    Un nou frumos poem din... "Gradina Secreta". :)
    Inchei aceasta saptamana in linste si pace dar si cu nostalgie, poate. :)
    Seara frumoasa iti doresc si o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. O video é espectacular, gostei bastante.
    Um abraço e boa semana.

    RăspundețiȘtergere