duminică, 30 aprilie 2017

DOR!


Atât de dor îmi e de tine-acum!
Atâtea încă aș dori a-ți scrie!
Și n-am talent, dar aș picta oricum,
Conturul tău, din flori de păpădie!

Așa cum te prindeam în iarba crudă!
Ivită la-nceput de primăvară,
Când se oprea doar luna să audă,
Iar ziua-n orizont stătea să moară!

Dar astă seară, iarba nu mi-e soră!
S-a veștejit în galben prea banal
Și tu nu ești... să fi trecut o oră?
Ori timpul meu nici nu mai e real?

Mi-e atât de dor de tine-adeseori,
Că mă cunun cu cerul în cuvinte!
Și-ți pun atâtea slove în scrisori,
Nu le trimit, dar le păstrez în minte!

Departe-mi ești, nu știi că tot mereu
Fac game pe-un pian imaginar,
Absent îmi pare însuși Dumnezeu,
De la balada mea fără de har!

N-ajung nicicum, scrisorile-mi la tine,
Fiindcă le rup fâșii adeseori!
Ca să nu știi ce frânte sunt în mine,
Iluzii din cutia de scrisori!

Atât de dor îmi e de tine-acum!
Nu voi a ști nici cât ești de departe!
Pe-o filă cu trei picuri de parfum,
Adun iubire-n pagină de carte!

*Versuri de CAMELIA STAN*


Duminică frumoasă tuturor!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Buna dimineata Elenusi!
    Mulțumesc pentru muzica minunata! Si versurile sunt magice!
    Pupici si îmbratisari! Duminica placuta! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello dear ELENA!.
    Your blog with beautiful poems, wonderful pictures and distorted music is a joy for gray, rainy days.
    Wish you a nice sunny week.
    Kisses and greetings from the rainy Poland.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  3. totul este minunat: fata, versurile, florile, imaginile însoţite de muzica ce te îndeamnă la visare...
    o seară plăcută îţi doresc, cu drag !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Elena!
    Un moment de meditatie... Sa stau intinsa pe iarba verde, privind spre cerul senin, la pasarile care-si vad de ale lor, parca ducand cu ele dorurile mele. :)
    Multumesc. Iti doresc sa ai o seara minunata, o saptamana fermecata! :) Imbratisari si pupici, cu drag. <3

    RăspundețiȘtergere
  5. ...si mie mi-e dor!...de copilarie!!!

    RăspundețiȘtergere