duminică, 8 octombrie 2017

DE-AȘ FI ȘTIUT....


De-aș fi știut că anii fug
Și tinerețea mea va trece,
M-aș fi născut un râu...să curg
Veșnic,cu apă rece.

De-aș fi știut că timpul zboară
Și îmi răpește frumusețea,
M-aș fi născut o floare rară,
Să șterg din om... tristețea.

De-aș fi știut că viața este
Eternul drum spre moarte,
M-aș fi născut ca o poveste,
Scrisă într-o carte.

Dar...n-am știu...și m-am născut
Cu acest chip de muritor,
Ce-ți poartă al dragostei cuvânt
În sufletul de visător.

*Versuri de CLAUDIU VĂDUVA*
Duminică frumoasă tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Draga mea romantica .... ڿڿ💕- L♡ƔЄ
    Si poezia de astazi este foarte frumoasa!
    Cat despre melodia lui Demis,ce sa spun?! Te unge pe suflet!
    Sa ai o duminica linistita si frumoasa draga mea!
    Pupici si îmbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. O duminica minunata, Elena draga, asa cum minunate momente am petrecut si eu in casuta ta!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Cam trista pentru mine,chiar daca am stiut.O seara buna Elena!

    RăspundețiȘtergere
  4. adevărat ! ''de-aş fi ştiut...''
    m-am cam pierdut în visare ascultând muzica şi vizionând filmuleţul !!!
    mulţumesc frumos !
    o seară cât mai plăcută îţi doresc, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Elena!
    Mai bine ca n-am avut de ales! :) Poate ca n-as fi cunoscut atat bucurie! :)

    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello dear ELENA!!!!
    I longed for poems, wonderful music and wonderful coffee.
    I missed you, ELENA!

    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere