duminică, 21 ianuarie 2018

TOT TIMPUL AI TĂCUT


E noapte iar și ninge infernal,
Mă depășește tot și plâng carnal,
A și tunat cu fulgere cu tot,
Am rezistat, dar sincer...nu mai pot...

Mai vreau o zi și-o noapte fără ploi,
Fără ninsori și ghete în noroi,
Mi-e dor de vară, și mai am un dor
De tine OM... și nesecat izvor

De dragoste,de vise și scrisori,
De zâmbete furate-adeseori,
Mi-e dor de visul astăzi nenăscut...
Pentru că tu...tot timpul ai tăcut...

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Happy Sunday my dear!
    💕Hug and 💕kisses
    Crissi 🌹

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca sunt deja fan Marilena Velicu! Si aceasta poezie este foarte frumoasa!
    Melodia lui Rieu o stiam, nu este ceva nou, dar clipul ... este din filmul meu preferat,"The Notebook"! Daca ai ocazia sa-l vezi (poate ca l-ai vazut deja!) nu îl rata, este un film foarte romantic!
    Pupici si o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena draga!
    Muzica si videoclipul mai incalzesc atmosfera inghetata de afara. Versurile mi-o amintesc. :) Inca nu mi-e dor de vara. :)
    Multumesc. Iti doresc sa ai o seara frumoasa, si o saptamana linistita!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am ajuns luni, taman bine sa-ti spun o saptamana excelenta.
    Si pe la noi a nins, dar nu "infernal"! Frumoasa muzica ca tandem poetic!
    Multumesc, draga Elena! Pupici!

    RăspundețiȘtergere