miercuri, 25 martie 2009

Atât de dulce...



Atât de dulce eşti,nebuno,
Că le eşti dragă tuturor,
Cunosc femei ce după ochii
Şi după zâmbetul tău mor.

Femei frumoase şi copile
Te-ar indrăgi,te-ar săruta.
Tu ai iubirea tuturora
Şi numai eu iubirea ta.

Un farmec blând de fericire
Tu răspândeşti oriunde-i sta
Eşti fericirea tuturora
Şi eu sunt fericirea ta.

De râzi,se desprimăvărează,
Învie totul unde-i sta,
Caci tu eşti viaţa tuturora
Şi numai eu viaţa ta.

De dragul tău şi florile şi oameni
Şi stelele să traiască vor.
Pe mine mă iubeşti tu numai
Şi numai eu doresc să mor.

(M.Eminescu)


2 comentarii:

  1. În clipa noastră de iubit
    Am să-ţi aştern covor de flori,
    Să te iubesc la nesfârşit
    Printre dorinţe şi fiori.

    Din trupuri să ne iasă foc,
    Când iubirea ne învinge
    Şi vom trăi într-un potop,
    Ce voinţa ne-o va frânge.

    Îţi voi mângâia sânii fierbinţi
    Şi săruta ca scos din minţi,
    Dezmierdarea ta uşoară

    E un vânt de primăvară.
    Te voi adora, te voi iubi,
    Cât mi-a rămas, a mai trăi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trandafirule,
    Iti multumesc pentru vizita
    cat si pentru versurile
    lasate si te mai astept...

    "Esti atat de dulce...TRANDAFIRULE,
    Ca le esti drag tuturor,femeilor
    Cunosc femei ce dupa ochii
    Si dupa zambetul tau mor..

    Femei frumoase si copile
    Te-ar indragi,te-ar saruta
    Tu ai iubirea tuturora
    Si numai eu,iubirea ta.
    Cu mult,mult drag,ELENA

    RăspundețiȘtergere