luni, 23 martie 2009

Chiar ţi-s dragă?


Astăzi,sufletul tău era-n palme le mine
După ce l-am cătat mult timp pe pământ.
De-acum să fii sigur,el imi aparţine
Cu ce-are el mai curat si mai sfânt!


Mi-am lăsat mângâierile la tine,pe tâmple
Zi si noapte prin gând îmi alergi.
Cât aş vrea o minune să se întâmple
Şi de pe faţa,tristeţea să-mi ştergi...

Ieri mi-ai scris că sunt frumoasă,
Şi că sexi eu m-am imbrăcat
Chipul tău aş vrea 'nainte să-mi iasă,
Şi-amândoi,să păşim pe-un tărâm îndepărtat.


Chiar mă vrei,spune drept,chiar ţi-s dragă?
De-ai şti câte nopţi plâng de dor!...
Zici că sunt jumătatea ta intreagă?
Demonstrează-mi,de nu vrei să mor.

Dacă vii,nu te las să mai pleci inapoi
Îţi voi da tot ce vrei,chiar si cerul cu stele,
Şi-om trăii liniştiţi o iubire in doi.
Te-oi iubi,după placul inmii mele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu