sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Semino Rossi - Universo per me


5 comentarii:

  1. aveam nevoie de o clipa de liniste...multumesc draga ele...

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba alegere draga mea Tiza!
    Te invit "la plimbare sa-ti ridici si daca ai placere bineanteles sa pastrezi premiul personal pe care ti l-am pregatit si ti-l daruiesc din tot sufletul.
    Te asteapta Premiul Prieteniei!

    RăspundețiȘtergere
  3. rază de soare,
    Scumpa mea uneori muzica
    ne face să mai uităm de necazuri,
    ne linişteşte,ne relaxează...
    O duminică plăcută îţi
    doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. elena marin-alexe,
    Draga şi scumpa mea Tiză
    această melodie vi-o dedic cu
    mult drag şi multă plăcere.
    Vin să ridic Premiul Prietenie
    cu multă plăcere şi îl voi păstra
    numai pentru mine.
    Vă doresc o după amiază
    de duminică minunată alături
    de cei dragi!
    Vă îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am luat un trandafir rosu de la tine

    RăspundețiȘtergere