miercuri, 11 mai 2011

Miercurea fără cuvinte...”4” preluată de la CARMEN /http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/


37 de comentarii:

  1. Foarte sensibila pozele. Chiar m-au emotionat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce gingase sant!!!
    Te pup si-ti doresc o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. îngerasi...
    Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si copilasii sunt ingeri pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cata gingasie:)
    Sa ai o zi linistita si plina de voie buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Degetica...cata gingasie...
    o zi perfecta iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pozele astea ma fac sa zambesc!
    Sunt foare frumoase, ma duc cu gandul la un botez!
    Sa ai o zi buna
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos facute. Multumim pentru imagini, iar pe vremea de afara, parca imi vine sa ma cuibaresc si eu in pat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase fotografiile! O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sărut mâna Elena !
    Îngeraşi e clar !
    Tot timpul găseşti câte ceva deosebit .
    Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  11. absolut deliciosi! am vazut ceva asemanator in anticamera unui cabinet medical, acoperiti cu tot felul de frunze sau caciulite din flori.

    RăspundețiȘtergere
  12. Viaţă şi frumuseţe, într-o miercuri fără cuvinte. Frumos Tizo!

    RăspundețiȘtergere
  13. :)
    Sarut'mana, colt de rai!

    bibelouri de portelan!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  14. minoki,
    Și pe mine Minoki
    ținând cont că am undeva
    departe o pereche de îngeri
    care mă așteaptă să-i revăd!
    Te pup și o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daniela,
    O zi excelentă scumpo!
    Te pup dulcee

    RăspundețiȘtergere
  16. CARMEN,
    Zi frumoasă îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Gabriela,
    Toți copii sunt îngerașii!
    O zi perfectă să ai!
    Pupicei pentru tinee!

    RăspundețiȘtergere
  18. tu26dor,
    Zi plăcută îți doresc Tudor!

    RăspundețiȘtergere
  19. pandhora,
    Sunt ca niște păpuși.
    O zi minunată!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  20. alicee,
    Mulțumesc scumpo!
    Zi cât mai plăcută îți doresc!
    Te pupic dulce..

    RăspundețiȘtergere
  21. Costin Comba,
    Vremea asta se schimbă
    de la o oră la alta!
    O zi cu soare îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  22. SoriN,
    Mulțumesc,încerc să vă
    încânt privirea.
    O zi plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  23. aA,
    Este posibil,net-ul
    este plin de poze.
    O zi pe placul tău îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  24. Rusu Larisa,
    Și mie îmi plac..
    Să ai o zi cât mai frumoasă!
    Mii de pupiceii

    RăspundețiȘtergere
  25. elena marin-alexe,
    Mulțumesc Tizo!
    O zi cu mult soare!
    O îmbrățișare caldă!

    RăspundețiȘtergere
  26. andreiraduM,
    Mulțumesc mult Andrei!
    O zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. Da..Copilasii sunt ingerii care te fac sa mergi mai departe:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Andreea Cristache,
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    Să ai o seară excelentă!
    Te îmbrățișez Andreea!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mircea Florescu!
    O seară plăcută Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  30. Ai reuşit să ne incânţi privirea.Imaginile cu ingerasi imi stârnesc dorul de copilarie de colectia mea de poze cu ingerasi,de păpuşile mele preferate.O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  31. IULISA,
    Mă bucur că am reușit
    să-ți amintesc de copilărie!
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere