luni, 5 martie 2012

Insula Florilor - Mainau / Germania(prima parte)



















Mainau îmbrățișată de apele lacului
Constance(cunoscut în Germania sub numele
de Bodensee),Insula Florilor - Mainau - primește
în fiecare an peste 2 milioane de vizitatori,să
admire paradisul vegetal luxuriant și magnificele
statui din flori.
Insula,aflată în proprietate privată,are o suprafață
de 45 de hectare și aparține familiei contelui
Lennart Bernadette,iar imensul parc este administrat
de Fundația care-i poartă numele și de o armată ce
cuprinde nu mai puțin de 80 de grădinari.
Imensele grădini păstrează amprenta tradiției
aristocratice și admosfera lor magică,plină de
culoare.Atrage milioane de iubitori de natură dar
și horticultori,ecologiști și arhitecți peisagiști din
întreaga lume.
Pentru că sunt foarte multe imagini frumoase am
vrut să le împart cu voi,vor mai fi încă două părți!

O săptămână minunată vă doresc!

  ...va urma...2;3;

39 de comentarii:

  1. Olá ELENA!!!

    Suas visitas ao blog são D+!!!

    Um lugar encantador!

    grato por compartilhar lindas imagens!!!

    boa semana!

    Adriano.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Olá Adriano!
      Obrigado pela visita!
      Desejo-lhe uma linda semana!
      Por tudo bem que você espera!

      Ștergere
  2. nu stiam de existenta ei...
    arata ca un mic Paradis...frumos loc...
    o dupa-amiaza frumoasa iti doresc Elena...pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      O săptămână de vis îți doresc!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. Deja visez cu ochii deschisi la primavara!
    O saptamana minunata si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana,
      Mulțumesc Loredana!
      O săptămână cât mai plăcută îți doresc!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  4. Foarte frumos! :)
    O săptămână minunată îţi doresc şi eu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Mulțumesc frumos Max!
      Îți doresc o săptămână plină de bucuri!

      Ștergere
  5. Exceptionale imagini! O minunatie de insula! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi!
      O săptămână cât mai reușită să ai!

      Ștergere
  6. Las Fotos son preciosas.En mayo iremos en vacaciones enfrente de la Isla Mainau.
    Saludos de Christa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Christa,
      Hola Christa!
      Gracias por su visita!
      Una semana maravillosa!
      Beso y un abrazo!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Diverse,
      Mulțumesc Diverse!
      Îți doresc o săptămână excelentă!

      Ștergere
  8. :) îti dai seama ce avantaj am eu, ca de acest paradis al florilor ma desparte doar o ora si jumatate de mers cu masina!
    în mai -iunie este superba insula! eu merg des, si în general cu toto prietenii si rudele ce ma viziteaza :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN,mă bucur pentru tine
      eu mă mulțumesc cu pozele!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  9. buna:D frumoasa zona:D:)

    Te pup:D o seara faina sa ai:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C.L.M.,
      Mulțumesc Monica!
      Îți doresc o zi superbă!
      Te pup și îmbrățișez scumpo!

      Ștergere
  10. Multa frumusete aici draga tizo. Eu m-as culca pe pajistea inflorita din prima imagine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      Eu aș prefera să mă plimb toată ziua...
      O zi frumoasă vă doresc!
      Vă pup cu mult drag!

      Ștergere
  11. Tam jest cudownie. Byłam tam we wrześniu zeszłego roku. Kwitły inne kwiaty. Pozdrawiam. *** Nu este minunat. Am fost acolo în luna septembrie a anului trecut. Alte flori au înflorit. Al tău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc Gica!
      Te invidiez(glumesc) că eu nu ajung acolo!
      Zi plăcută îți doresc!
      Cu tot dragul!

      Ștergere
  12. Buna,ELENA!


    Admirabil,imagini superbe,iar tematica aleasa este una de bun gust. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc scumpa mea de cafeluță!
      Îmi cer mii de scuze că eu nu mă pricep
      să trimit așa ceva!
      O zi plină de soare și căldură în suflet să ai!
      Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  13. Sarut mana ELENA!
    Bine te-am regasit!
    Imagini superbe ca intodeauna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eddy,
      Mulțumesc frumos Eddy și bine ai revenit!
      O primăvara minunată îți doresc!

      Ștergere
  14. Ca de obicei , totul la superlativ ! O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi vine sa-mi fac bagajele si sa ma mut acolo,intr-un coltisor al acestui paradis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. angi,
      Mulțumesc Angi!
      Scumpa mea stai că nu ai văzut tot,mai urmează
      și alte imagini!
      O zi superbă îți doresc!
      Te îmbrățișez și pup!

      Ștergere
  16. superb!...treaba nemteasca...:*

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe privelisti!
    Felicitari si seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Mulțumesc Melly!
      Seară perfectă să ai!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  18. Oooh! ce frumuseti . Am fost si eu prin 93sau 94 superb.mia placut foarte mult insulita cu biserica aceea minunata. Cred ca sf. bartholomeu ai zicea. Multumesc ca mi-ai adus in minte amintiri frumoase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mia,
      Mulțumesc de vizită Mia!
      O primăvara frumoasă îți doresc!
      Tde pup și te mai aștept!

      Ștergere
  19. ce dragute sunt...Alina.

    RăspundețiȘtergere
  20. pupici primaveratici si din partea mea!Alina.

    RăspundețiȘtergere