vineri, 16 martie 2012

IUBIRE


...Să socotesc în ore sau în zile,
Tot timpu-n care searbăd am trăit -
Pân' te-am găsit,sau regăsit, iubire,
Ar fi un chin adânc și nesfârșit.

M- au nins a- iernii aspre neguri, triste,
Un ger cumplit în piept mi- a adastat...
Deci, mă întreb, cum poate să reziste,
Iubirea ta-ntru-un suflet înghețat?

Cu zâmbetul tău cald, primăvăratec -
Tu, cea din dintâi trecută-ntre iubiri -
Azi nu mai pot să fiu un ușuratec,
Căci îmi alungi tot frigul din priviri.

Ascult cum ploaia plânge-n înserare
Și muguri plini de must cum se desfac,
Și simt, așa, o dulce desfătare -
De parc-aș fi un mugur de copac.

Cam deșuiet, trăiesc ca-ntr-o poveste...
Și-un nou imbold mă-ndeamnă să fiu viu -
Între ce-a fost, va fi - și viul ,,este”
Doar în prezent trăiesc și vreau să fiu.

Căci primăvara-mi râde în privire
- Un anotimp uitat mi-ai readus -
Bine-ai venit, târzia mea iubire -
Rămâi aici ,tu, dorul meu,nespus...
(Boris Ioachim)


32 de comentarii:

  1. Frumoasa poezia aleasa de tine tizo. Si imaginea imi place mult, ea vorbind de la sine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc Tizo draga mea!
      Un weekend minunat vă doresc!
      Mii de pupicei.

      Ștergere
  2. Hello Elena!

    You are very Poetic, wonderful worlds!

    Greatings weekend my friend!!

    Adriano.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clik,
      Olá Adriano!
      Obrigado!
      Desejo-lhe uma weeken nice!
      A amizade e grande amor!
      ELENA

      Ștergere
  3. ce frumos! Eu tocmai mi-am aniversat 4 ani de relatie ..asa love is in the air :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris-Mary,
      La mulți ani,Cris!
      Un weekend de vis vă doresc!
      Te pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase versuri! Gardul viu este ingenios realizat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase versurile!weekend excelent,Elena!te pup,ai grija de tine!Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Alina mulțumesc frumos!
      Un weekend excelent îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  6. Azi esti foarte romantica, Elena. Un weekend frumos, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DANI,
      Mulțumesc frumos DANI!
      Un weekend superb îți doresc!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Imi place romantismul tau!
    O imbinare minunata intre imagine si cuvinte!
    weekend de poveste iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc IULISA!
      Un weekend cât mai plăcut!
      Te pup draga mea!

      Ștergere
  8. Romantyczna jesteś :-). Miłego weekendu i buziak.*** Romantic voi :-). Avea un weekend bun şi sărut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,

      Mulțumesc frumos Gica!
      Un weekend perfect îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  9. multumesc,draga mea!te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarut mana ELENA!
    Imi place alegerea ta!

    RăspundețiȘtergere
  11. romantica si duioasa poezia aleasa de tine...
    mi-a facut placere sa intru in atmosfera creeata de tine :)
    o seara frumoasa iti doresc...te pupic :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      O duminică minunată îți doresc!
      Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  12. Uite ce frumuseţe!
    Îţi doresc o duminică superbă, Elena!

    RăspundețiȘtergere
  13. draga mea prietena ,iti doresc tot binele din lume si un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc Anana!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Cu mult drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  14. Mi-a placut mult poezia, e foarte frumoasa!
    Te imbratisez si-ti doresc sa ai o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly,
      Mulțumesc Melly!
      O duminică excelentă îți doresc!
      Cu mare drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  15. superbe versuri! fotografiile atasate, deasemenea sunt încântatoare!
    Sa ai o duminica minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc CARMEN!
      Duminică plăcută îți doresc!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere