duminică, 13 octombrie 2013

ATINGERI DE O VARĂ

Zâmbesc cu nostalgie prin curcubeu de gene,
Iubirea e-un miracol și visul călător,
Perdele mari de fluturi, miros de sânzâiene,
Melancolii mă-mbată cu dulcele-i fior.

Imaginez atingeri și-n colțul meu de cer
Uitările par scrise cu litere de-argint,
Magii din dor de tine, doar umbre la rever
Răscruce de nimicuri, tăcerile dezmint.

Nu-i nimeni să întrebe de ce-ai plecat cu vara
Și ploile albastre de ce te-au despletit,
Nici trenuri nu există, a dispărut și gara
În care altădată cu dor ai poposit.

A mai rămas doar tușul prelins de o peniță,
Să scrie cu neliniști nedeslușite gânduri,
Ne vom căuta în toamne, în rugă la troiță,
Povestea de iubire rămâne-va în stihuri.

Când se va zbate dorul, în perle mici de lacrimi
Și când seninul nopții va revărsa iubire,
Voi înflori cu macii,dansând în ploi de patimi,
De nu mă-ntorc, sărutul, și-l las ca amintire!
(Popaines Vanda)

18 comentarii:

  1. Hello Dear * ELENA*
    Always with you is very beautiful.
    Thank you for a wonderful poem, a great shot and fantastic music.
    Kiss.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      Have a beautiful Sunday dear!
      Embrace you with love!
      Kisses.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Giancarlo,
      Giancarlo grazie per la visita!
      Vi auguro una bella Domenica il mio amico!

      Ștergere
  3. De cand am intrat in cercul acesta,nu ne lipseste poezia.Vasile e cucerit de poezie ca si tine.Nu suntem obligati sa citim,dar incet,incet m-am invatat si chiar imi place.Ar fi curios ,daca tu nu ne-ai da cate o poezie,cand si cand.Melodia e ca o manusa poeziei.Te pup,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Draga mea mie îmi plac mult poeziile și de aceia am decis să postez
      macar o dată pe săptămână !
      Să ai o duminică frumoasă!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  4. Frumos! De fapt foarte frumos! Vanda scrie o poezie bogată în imagini, parcă pictează...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasile Dumitru,
      Mulțumesc Vasile!
      Și mie îmi place cum scrie Vanda!
      O săptămână faină îți doresc!

      Ștergere
  5. frumos, tare frumos draga Elena, imi place. Maine am sa intru dinou pe blogul tau pt un inceput de saptamana bun...stiu ca voi gasi ceva interesant! ;)))))) pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alice Kitchenette,
      Mulțumesc frumos Alice!
      Îți doresc o săptămână minunată draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  6. Buna,draga mea Elena
    Minunate versuri!
    Pup cu drag si imbratisari multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc dragă Mihaela!
      Îți doresc o săptămână ușoară și sănătate multă!
      Te pupic dulce și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Hoinara,
      Mulțumesc de vizită,Hoinara!
      O săptămână reușită îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Vulpita,
      Mulțumesc Vulpita!
      O zi perfectă să ai!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. mi s-a facut dor de vara! Fir-ar! Te pup:D o seara faina :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C.L.M.,
      Mulțumesc Monica de vizită!
      Și eu regret că a trecut vara așa repede!
      O zi minunată scumpo îți doresc!
      Te pupic !

      Ștergere