vineri, 25 octombrie 2013

TOAMNA ȘI ROADELE EI



Weekend plăcut tuturor vă doresc!

20 de comentarii:

  1. o bucurie de culori si arome :)
    un w-end placut iti doresc draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      Un weekend de vis să ai!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Cudowne zdjęcia jesiennych darów natury. Miłego weekendu.
    Fotografii minunate de cadouri toamnă ale naturii. Au un week-end mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc draga mea prietenă!
      Îți doresc weekend cât mai plăcut!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  3. Într-adevăr, toamna aceasta a fost una deosebită.
    Un weekend cât mai plăcut îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Mulțumesc Max!
      Sunt de acord cu tine!
      Un weekend frumos îți doresc!

      Ștergere
  4. Frunzele acelea de vita de vie parca au luat foc la soare, sunt splendide.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Toti acei ce-ntreaga vara
    Au lucrat din zori in seara,
    Toamna au roade bogate
    Au si fructe, si bucate "
    Un weekend excelent! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc draga mea Minnie!
      Frumoase versuri și pline de adevăr!
      Îți doresc un weekend excelent!
      Îmbrățișez și pup cu mare drag!

      Ștergere
  6. Bună, ELENA!
    Da... Mie îmi plac fructele specifice toamnei. Sunt foarte gustoase!
    În prima imagine zici că e cornul abundenței!;)
    Apropo de ciupercile din poze... Săptămâna asta noi am mers în pădure (eu numai o dată) și am cules la ciuperci.... Eu nu sunt prea mulțumită: ciupercile nu-mi plac sub nicio formă!:)
    Un week-end frumos!
    Pupici dulcii, mulți de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc MARIA!
      Îmi plac ciupercile la nebunie,coapte,prăjite,tocăniță,umplute,etc!
      Un weekend frumos îți doresc scumpo!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Alice Kitchenette,
      Mulțumesc Alice!
      Weekend minunat draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  8. minunate roade!!! ce colorit vioi! multumesc frumos pentru aceste superbe fotografii! iti doresc o duminca cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena-japoneza,
      Mulțumesc draga mea de vizită!
      Îți doresc o duminică frumoasă și plină de bucurii!
      Cu drag!

      Ștergere
  9. Hello * Dear ELENA *
    Your post is very appetizing and vitamins.
    The photos are lovely.
    I send kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear Lucia!
      A pleasant day to have your heart!
      I kiss you and hug you!

      Ștergere