miercuri, 9 aprilie 2014

FLUTURI & FLORI

M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

24 de comentarii:

  1. Frumos colorati fluturii tai! Ca in paradis:) O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ileana!
      O zi pe placul tău draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Maria!
      Zi superbă îți doresc!
      Pupicei!

      Ștergere
  3. Sunt SUPERBE! Elena draga multumim pentru frumusetile de azi!
    Happy WW! ☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu îți mulțumesc draga mea,CARMEN!
      Zi minunată îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  4. Frumoase imagini ai pregatit astazi!
    Le-am privit cu placere.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc SoriN și mă bucur că ți-au plăcut!
      Seară minunată îți doresc!

      Ștergere
  5. Să ai o seară liniștită, cu cer senin și timp mai puțin friguros, pentru a primi o noapte blândă să te înveselească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Liviu!
      Și seara ta să fie cât mai plăcută!

      Ștergere
  6. Hello Dear * ELENA*
    I look forward to your visit ...
    I lost your blog address.
    Now I have ...
    Your post is great.
    Each photo is beautiful.
    I send kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Lucia!
      I wish you a nice day!
      Kiss and hug my dear!

      Ștergere
  7. eu nici nu am vazut fluturi anul acesta :(

    http://living-la-vida-pinka.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită;Andra!
      O zi însorită îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  8. Wow, cu ce splendori ne rasfeti astazi!
    Toate cele bune, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Zi caldă îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  9. Sti cat de greu e sa pozezi un fluture?La tine sunt o multime si niste minunate flori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori!
      Nu știu,nu am încercat să pozez fluturi!
      O zi senină îți doresc!
      Pupicei!

      Ștergere
  10. Buna seara, Elena!
    Fluturle din prima foto e viu! :))
    Ce minunatii! Cum le-o face Natura aceste "vesminte" nu-mi pot imagina! :)
    "Aglomeratia" din ultima foto mi se pare deosebita.
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult Diana!
      Și mie dar, nu știu ce floare este de-a atras atâția fluturi?!
      O zi cât mai reușită îți doresc draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  11. Pe blogul tău domneşte primăvara, draga mea, tiză!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Tiză!
      O zi primăvăratecă vă doresc!
      Cu mult drag vă îmbrățișez și pup!

      Ștergere
  12. Elena hello, beautiful butterflies, I have to do quilling, I greet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks for visiting, Eliza!
      A great weekend my dear!
      Kiss and hug!

      Ștergere