vineri, 16 mai 2014

Porțelanuri superbe/ Francis Chen(2) - Weekend plăcut tuturor vă doresc!

14 comentarii:

  1. sunt de o frumusete si de o delicatete incantatoare...mi-ar placea sa pot atinge asa frumuseti...
    zi faina Elena, pup! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc!
      Eu mi-aș dori ceva din colecție!
      Un weekend de vis să ai!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Elleno! Francis Chen is the master, thank you, that you show such an art. I warmly greet and wish you a nice weekend

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Eliza!
      A great weekend my dear!
      Kiss and hug!

      Ștergere
  3. Sunt foarte frumoase, mi-as dori cate ceva din colectia lui! :)
    pupici, weekend minunat draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpa mea Minnie!
      Și eu,măr o cană de cafea!
      Un weekend cât mai frumos îți doresc!
      Pupici și multe îmbrățișări!

      Ștergere
  4. Hello Dear * ELENA*
    I marvel at each photo. China is beautiful.
    I send kisses and greetings.
    Happy weekend.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Lucia!
      I wish you a nice weekend!
      Hold you dearly!

      Ștergere
  5. Cita munca si cit talent!!! Oamenii sint cu adevarat surprinzatori! Sint fascinata!
    N-as fi crezut niciodata ca mina si mintea unui om sint capabile de atita perfectiune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Amedeya!
      Un weekend plăcut draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  6. Maravilhosas peças...não saberia qual escolher. ! Parabéns pelas mãos de artista.
    Beijo e um bom domingo.
    Graça

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado por visitar Garca!
      Um belo domingo querida!
      Um abraço!
      Beijos.

      Ștergere
  7. Superbe,draga mea.Ma intrebam ce s-ar intampla daca le-as avea in casa in contextul in care mereu e plin de animale?hi-hipupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ștefi!
      Nu știu ce să-ți spun,sunt prea frumoase pentru animăluțe!
      O zi minunată îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere