vineri, 25 august 2017

Zenaina din Marea Britanie,cunoscută sub numelede The Lady Moth crează animăluțe adorabile din lână naturală

 Sursă: AICI
 Zenia folosește acul,lâna și alte fibre naturale, cum ar fi
mătasea și bambusul.Ea crează diferite decorațiuni inspirate
din natură,folosește lâna naturală în diferite nuanțe,gri,maro și
alb și culori mai puternice.O piesă de artzanat durează câteva 
ore și ajunge și la câteva zile.
Weekend pe placul tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. Tare faine! Mi-am ales o bufnita mica si dragalasa...
    Un weekend superb, Elena draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Elena draga!
    Cat de frumoase pot fi! :) Imi plac foarte mult pluşurile, dar figurinele din lana mi-ar placea si mai mult! :)
    Weekend minunat iti doresc, cu drag! Imbratisari si pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. câtă imaginaţie ! câtă migală ! frumoase toate !
    duminică cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello dear mELENA!

    As always great post and beautiful pictures.
    I am delighted.
    Kisses and greetings, ELENA:)
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci, cu siguranță că asta e postarea mea preferata! Elena, crede-ma ca m-ai fascinat! O doamna foarte talentata! Cel mai mult imi plac bufnitele, iepurasii si pasarica de la inceput! Te pupixx

    RăspundețiȘtergere