duminică, 27 august 2017

VALSUL NOSTRU

Un vals ușor mă poartă-n zbor
Cu ochii-nchiși visez un dor,
Și rochia se-nfoaie lin
Prezice oare un destin?

Alunec tandră pe covor
Mă las ușor pe un picior,
Tu mijlocul mi-l strângi aprins
Sărutul nopții ne-a cuprins.

Privesc în ochii tăi senini
De buze visele-mi anini,
A stat în loc și timp și dor
Tu îmi șoptești vorbe de-amor.

Nu vreau să mă opresc din dans
Plutesc cu șoaptele-n balans,
Lipește-mă de tine strâns
Iubirea noastră a învins.

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică plăcută tuturor!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

6 comentarii:

  1. Ce frumos...
    Iar ghioceii un deliciu. Ce idee simpatica ai avut sa-i oferi tocmai acum...

    O duminica frumoasa si o saptamana la fel, Elena draga!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello dear ELENA!

    As always a beautiful poem, beautiful music and delicious coffee.
    Thank you very much.
    Greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  3. "Dance me to the end of love..." (vorba lui Leonard Cohen) :)
    Buna, Elena draga!
    Frumoasa poezia, pe care aproape ca am citit-o in pasi de vals. :) Melodia "Hello" m-a aruncat in vârtejul amintirilor din anii tineretii! :)
    Noapte buna!
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. 'Hello' Elena! Ce tineri eram cand aceasta melodie era în voga! Si ce mai dansam ... :))
    Pupici si îmbratisari si bine te-am regasit! ♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, mi-era dor de ghiocei :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere