miercuri, 13 decembrie 2017

Fotografii induioșătoare cu animăluțe surprinse in cele mai tandre momente!

Când unul este pătrură și celălalt pernă,
lucrurile merg cât se poate de bine:) 
 Poooo!Hai că te alinți...
 Ce spui?
 Îmbrățișări pufoase de tot
 Giganții iubesc tare gingaș...
 Te iubesc
 Îmbrățișare în grup
 Alintatul...o fi bine?
 Coadă la îmbrățișat
 Tandrețe
 Pentru că îmi pasă...
 Primul sărut
 Mama te iubește, puiul meu
 Este bine să ai întotdeaunea un umăr care să te
sprijine și brațe care săte susțină
 Bauuuu:)!
 Cuplu multicultural
 Iuiți-vă unul pe altul
 Cei mai buni prieteni
 Iubire maternă
 Cu cât mai lung gâtul,cu atât mai lungă îmbrățișarea
 Frați pe viață
 O zi perfectă începe așa...
 Sursă: Garbo.ro
M.F.C. Ideea a fost preluată de Călin Hera
Zile frumoase și senine tuturor!
Cu același drag vă îmbrățișez și vă mulțumesc de vizită!

10 comentarii:

  1. Cele mai frumoase fotografii ...
    Cat de dragalasi sunt toti!
    Trebuie sa recunoastem ca "everybody need a hug"!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohhhhhh soooooo lovely pictures!
    ♥hug and ♥kisses Crissi
    happy day

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate fotografii ai ales (din nou!) Elena draga! Supeeeerbe!
    Cata gingasie! <3 N-am cuvinte, dar nu-i bai! E Miercurea fara cuvinte! (imi plac si "explicatiile"). :)
    Imbratisari si pupici, cu drag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca vreau sa vad ceva deosebit,intru aici la tine si sigur asa este.Bine te-am regasit Elena!

    RăspundețiȘtergere
  5. Câtă frumusețe, ce tandrețe! M-au topit fotografiile tale de azi!

    Numai bine, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello ELENA!
    Beautiful photos. I am delighted with them.
    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  7. De mult nu am văzut atâta duioșie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tandrete aicea la tine!
    Scumpe de tot imaginile!
    Happy WW, Elena draga si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Suuuuuperbe fotografii - cata iubire!!
    Calutii imi plac asa de mult <3. Toti sunt frumosi- dar calutii sunt minunati :D
    Happy WW!
    Cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere