duminică, 3 decembrie 2017

TE VOI GĂSI PE DRUMURI DIN POEME...


Știu că exiști, așa-i în legea firii,
Sunt toate scrise. Adesea prin destin.
Nu-i viață,să nu dea zălog iubirii...
Un cânt, un vers, o floare,un suspin.

Te voi găsi pe drumuri din poeme,
Pe care-încerc acuma să le scriu.
Chiar dacă anii au trecut prin vreme,
Secretul lor, eu încă îl mai știu.

Din floarea de cireș am luat petale,
Parfum am luat din florile de tei.
Și le presar în drumul meu pe cale,
Ca tu să știi pe unde să o iei.

Am să te-aștept în capătul de seară,
C-așa e scris destinul pentru noi,
Din toamnă să ne facem primăvară,
Cu flori, cu nopți cu lună și cu ploi.

*Versuri de MARIN BUNGET*


Duminică plăcută tuturor!
Cu drag vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

5 comentarii:

  1. O duminica superba si tie, Elena draga!
    Multumesc pentru auditie si poezie!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase si poezia si melodia aleasa!
    O seara placuta si o saptamana minunata îti doresc!
    Pupici si îmbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello Dear ELENA!

    A beautiful poem, beautiful music.
    Thank you very much for delicious coffee.
    Kisses.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelenta melodia!
    Si versurile! "Din toamna sa ne facem primavara"! Asa sa fie! :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Multumesc pentru urare! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere