duminică, 3 februarie 2019

PE FLORI DE GHEAȚĂ... TE IUBESC

Se frâng în asfințit culori
Luna tresare de sub nori,
Mă-nvăluie un frig nocturn
Captivă sunt în vechiul turn.

Printr-o fereastră înghețată
Cu inima însângerată,
Privesc o stea, iubirea mea
Pe umeri noaptea-mi cade grea.

Zadarnic țip,nu mă auzi
De geam lipesc obrajii uzi,
Cu unghiile scrijelesc
Pe flori de gheață,te iubesc.

Mă prinde noaptea delirând
Cu dragul meu în vis dansând,
Să cer iertare e-n zadar
Și plânsul mă cuprinde iar...

*Versuri de MARILENA VELICU*
Duminică plăcută tuturor!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

7 comentarii:

  1. Buna, Elena draga!
    Flori de gheaţă si lacrimi fierbinti.
    Imi place foarte mult fotografia!
    Multumesc. Iti doresc sa ai si tu o duminica placuta!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca lacrimile fierbinti topesc florile de gheata ... chiar si un suflet de gheata!
    Sa ai o duminica placuta, draga mea!
    Pupici si îmbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru aceasta melodie frumoasa. Nu o stiam.
    Si combinatia de imagine cu versurile Marilenei e deosebita!
    O duminica placuta, Elena draga! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Dear Elena!
    Beautifully and photo.

    Happy week.
    Hugs and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  5. Versuri, cântec și fotografie într-o armonie fermecătoare! Superb!

    Numai bine, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere