duminică, 12 mai 2019

TU... EU

Din cărămizi un verde-albăstru
Sudate c-un liant de dor,
Mi-am construit un nou pilastru
Lagănând un răsărit de-un nor.

Din cozi de nuferi alungite
Am împletit cordon de vis,
Pe drum nisipuri părăsite
Îmi cântă-n tălpi refrenul bis.

La contopiea dintre ape
Un fluviu tu, o mare eu,
Și pescărușii dau agape
Bătând din aripi curcubeu.

Sirenă eu, tu zbor de fluturi
Uniți într-un discret apus,
În ochi purtăm ca începururi
Cuvintele ce nu s-au spus.

*Versuri de MARILENA VELICU*

Duminică plăcută tuturor!
O îmbrățișare și mulțumiri de vizită!

4 comentarii:

  1. O poezie foarte sensibil, dar nu se putea altfel ... este doar "marca" Marilena Velicu!
    Iti doresc o duminica frumoasa si o saptamana minunata!
    Pupici si îmbratisari! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât romantism! Superb!

    Sănătate și numai bine, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, Elena draga!
    Cei doi, din poezie, par sortiti sa se intalneasca rar, pentru scurt timp.
    Multumesc. Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere