vineri, 21 august 2009

Te uit



Adio-ţi spun şi uit de-acum
De toate ce ne leagă,
Să-ţi cauţi paşii pe alt drum
Să uiţi că îţi sunt dragă.

Şi tot ce-a fost o stea va fi
Şi-n urmă va apune
Sufletul meu nu va mai şti
În veci de al tău nume.

Din tot ce-a fost rămâne-un cânt
Ce nimenea nu-l ştie
Purtat va fi de-acum de vânt
Căci nu a fost să fie.

Nu mai privi la poarta ce s-a-nchis
În veci n-o voi deschide
Nu vei mai şti de-s om sau vis
De ochiu-mi plânge sau îmi râde.

Nici de vei vrea să-mi întâlneşti
Privirea înc'odată
Să-mi spui din nou că mă iubeşti
Departe-oi fi plecată...

Eu voi uita de-acum de tot
De dorul ce m-apasă
Am plâns destul şi nu mai pot
De azi nu-mi mai pasă...

2 comentarii:

  1. Frumoase versuri desi triste. Eclar ca melencolica toamna se apropie cu pasi repezi catre noi.....
    Te imbratisez cu drag si iti trimit binecuvantarile Domnului, care sigur iti vor schimba melencolia in bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  2. elena,marin-alexe,
    Vă mulţumesc pentru
    cuvintele frumoase şi
    vă rog a mai poposi pe blogul
    meu măcar pentru a mă citi.
    Vă doresc un weekend excelent
    alături de cei dragi!
    Cu mult drag,
    ELENA

    RăspundețiȘtergere