miercuri, 2 septembrie 2009

Chiar ţi-s dragă ?


Astăzi, sufletul tău era-n palme la mine
După ce l-am cătat mult timp pe pământ.
De-acum să fii sigur, el îmi aparţine
Cu ce-are el mai curat şi mai sfânt !

Mi-am lăsat mângâierile la tine,pe tâmple
Zi şi noapte prin gând îmi alergi.
Cât aş vrea o minune să se întâmple
Şi de pe faţă, tristeţea să-mi ştergi...

Ieri mi-ai scris că sunt mai frumoasă,
Şi că sexi eu m-am îmbrăcat.
Chipul tău aş vrea 'nainte să-mi iasă,
Şi- amândoi,să păşim pe-un tărâm îndepărtat.

Chiar mă vrei,spune drept,chiar ţi-s dragă ?
Dac-ai ştii câte nopţi plâng de dor !...
Zici că sunt jumătatea ta întreagă?
Demonstrează-mi, de nu vrei să mor .

Dacă vii, nu te las să mai pleci înapoi
Îţi voi da tot ce vrei, chiar şi cerul cu stele,
Şi-om trăii liniştiţi o iubire în doi.
Te-oi iubi, după placul inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu