luni, 16 august 2010

O lacrimă de dor


E primăvară iar şi totul înverzeşte,
Trecut-au anii şi... păru-mi cărunţeşte,
Dar a rămas,aiurea, o floare pe retină
Ce mi te scoate-n faţă iar inima-mi suspină.

De-atâta aşteptare, de-atâta dor ce plânge,
Un freamăt de speranţă? Degeaba,nu-mi ajunge
Să-mi fii iarăşi aproape, iubirea mea curată,
Căci timpul nu revine,nicicând ca altădată.

Rămân cu nostalgia şi... rănile ce dor
Şi gândul care-mi zboară,cu aripi de cocor,
De jos şi... Pân-la stele tristeţea să-mi aline,
Dar... totu-i în zadar, căci nimeni nu-i ca " Tine"

O lacrimă de dor te cheamă să-mi revii,
Ecoul e tardiv,Tu n-ai cum să-l mai ştii,
Eu mă topesc încet, încet... în vremi "pustii"
Căci fără tine anii nu-s cănt de ciocârlii,
Doar... lacrimi care dor.


(Corneliu Z.N)

16 comentarii:

  1. Buna draga Elena
    Foarte frumoasa poema.
    Iti doresc o zi frumoasa si binecuvantata.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare poezie!Plina de nostalgie!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daniela,
    Mulţumesc de vizită
    scumpa mea.
    Să ai o seară minunată!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionel Mesaros,
    Să ai o seară excelentă
    alături de cei dragi!
    Te mai aştept.

    RăspundețiȘtergere
  5. "Eu mă topesc încet, încet... în vremi "pustii"
    Căci fără tine anii nu-s cănt de ciocârlii,
    Doar... lacrimi care dor."...ce frumos !m-au emotionat versurile,m-am regasit in ele..

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb acest poem plin de dragoste! Multumesc draga Elena oentru vizita si pentru felicitarile dedicate mamei mele. Te imbratisez cu drag si-ti doresc o saptamana buna in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. tasha,
    Rămân cu nostalgia şi... rănile ce dor
    Şi gândul care-mi zboară,cu aripi de cocor,
    De jos şi... Pân-la stele tristeţea să-mi aline,
    Dar... totu-i în zadar, căci nimeni nu-i ca " Tine"
    Să aveţi o zi frumoasă
    doamna Olga!
    Mii de pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  8. DAVELLA,
    Mulţumesc DAVELLA..
    O zi frumoasă şi ţie!
    Te pup şi te mai aştept..

    RăspundețiȘtergere
  9. Te pup Tizo!
    Frumoase versuri si frumoasa imaginea aleasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. elena marin-alexe,
    "O lacrimă de dor te cheamă să-mi revii,
    Ecoul e tardiv,Tu n-ai cum să-l mai ştii,"
    O seară frumoasă draga mea Tiză!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Extraordinar ! Felicitari ! Intr-un fel te invidiez, pentru eu niciodata nu a reusit sa leg doua rime.....
    Este o invidie sanatoasa asa ca te rog sa nu te superi !
    Salutari cu respect tuturor !

    RăspundețiȘtergere
  12. un poème nostalgique mas captivant
    toujours un plaisir de te lire
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  13. Iosif,
    Nu este meritul meu în
    totalitate,aşa că nu ai de
    ce să mă invidiezi.
    O zi frumoasă îţi doresc
    şi te mai aştept...

    RăspundețiȘtergere
  14. Fimère,
    Merci beaucoup Fimère.
    Je vous souhaite une belle matinée!
    Je vous embrasse!
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere