duminică, 14 iulie 2013

CHIPUL TĂU



Ți-am desenat cu lacrimi chipul,
Pe cer,pe vânt și pe nisip,
Să te privesc cu ochii minții
Din zori și până-n asfințit.

Secundele mă dor în așteptare,
Pași grei mă poartă în trecut,
Privirea ta încă mă doare,
Și dorul tău ce a rămas tăcut.

Ești trist... și buzele-ți flămânde
Cer zâmbete și sărutări fierbinți,
Cu mâinile întinse... tremurânde
Te-acopăr cu îmbrățișări cuminți.

În ochii tăi văd doi luceferi blânzi,
Ce-ascund al nopții vis amar,
Zadarnic de iubire te ascunzi,
Iubirea și durerea, n-au hotar.
(Marilena Velicu)

20 de comentarii:

  1. Ne-ai făcut duminica mai frumoasă cu aceste rânduri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura C.,
      Mă bucur Laura,mulțumesc de vizită!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  2. frumos poem! "de duminica"! :) minunata si melodia, multumim Elena draga!
    o duminica placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Și eu îți mulțumesc CARMEN pentru lecturare!
      O după amiază minunată îți doresc draga mea!
      Cu același drag!

      Ștergere
  3. Poezie,cafea si muzica.Ce poate fi mai bun azi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ffllooaarreeaa,
      Flori îți mulțumesc!
      Să ai o săptămână ușoară draga mea!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Inspirata postare…pozele sunt minunate, iar versurile – balsam pe suflet..
    Un inceput de săptămână cat mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IULISA,
      Mulțumesc draga mea!
      O săptămână frumoasă îți doresc la rândul meu!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  5. Impresionat,nu am cuvinte !!!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fewstuff,
      Mulțumesc SoriN!
      Îți doresc o săptămână cât mai plăcută!

      Ștergere
  6. Incepe sa-mi para rau ca trece duminica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spunsieu,
      Mulțumesc draga mea!
      Să ai o săptămână superbă!
      Cu drag!

      Ștergere
  7. Que , Deus me de a força , que mais preciso.
    Que , Deus esteja sempre comigo para guiar
    os meus passos na longa e muitas vezes tão curta
    caminhada da minha vida.
    Que , Deus esteja contigo também iluminando
    sua caminhada sempre com alegria de viver
    sempre em paz e no amor.
    Que , possa levar somente mensagem de esperança.
    Que ,Deus de me a sabedoria para mudar as coisas que eu posso mudar,
    paciência para aceitar as coisas ,
    que eu não posso mudar e discernimento para saber a diferença,
    Que , Deus seja sua fonte de água mais
    pura.
    Que ,Deus abençoe sua semana e a minha também.
    Um beijo com meu eterno carinho,,Evanir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evanir,
      Obrigada querida, Evanir para palavras!
      Tenha uma semana abençoada!
      Grande abraço a você!

      Ștergere
  8. Citesc abia acum si parca as vrea sa fie iar "altadata"...
    "O femeie nu uită niciodată bărbaţii pe care i-ar fi putut avea; un bărbat, femeile pe care nu le-a putut avea." - Marjorie Kinnan Rawlings

    RăspundețiȘtergere
  9. Olá!
    Registrando meu vôo novamente nesse cantinho gostoso.
    Adorei a postagem anterior.

    Abração e lindo dia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bruxa,
      Obrigada querida, Bruxa!
      Desejo-lhe um ótimo dia!
      Abraços quente querida!

      Ștergere
  10. ce bine ca nu am citit duminica...
    toate ceasurile rele de martea s-au dizolvat in atata frumusete...
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere