duminică, 21 decembrie 2014

CLEPSIDRA TREMURĂ....

Mai trece -un an, se scurge viața,
Clepsidra tremură-n suport,
În ghemul meu e scurtă ața,
Vaporul vrea un chei în port.

Am obosit privind în noapte
La stelele care mă vor,
De la iluzii trec la fapte:
Am să renasc într-un izvor,

Și am să curg domol și tandru
Prin albia ca un sicriu,
Tu, curajos, poet, scafandru,
Ai să citești tot ce îți scriu.


*Marilena Velicu*


Duminică plăcută tuturor!

23 de comentarii:

  1. Buna dimineata, Elena draga! minunate versuri ne-ai pregatit pentru astazi... ne apropiem de sfârsitul anului, este ora bilantului. Dar poezia este în sine o declaratie de dragoste, deosebit de sensibil formulata. Multumim
    Cât despre melodie... oh! balsam pentru suflet! Cei doi sunt tare frumosi si vocile lor armonizeaza perfect! Un duet superb! Multmim!
    O duminica minunata sa ai, draga mea ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc,poezia este recentă,de câteva zile
      scrisă de preferata mea,Marilena Velicu.Și mie îmi place
      mult Sarah B.cu totți parteneri ei de duet!
      Duminică frumoasă îți doresc,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
    2. Tare mult as vrea sa stiu cine esti! Iti sunt datoare un volum de versuri.

      Ștergere
  2. Buna, Elena!
    Excelente versuri! De duetul Sarah si Allessandro ce sa mai zic?!
    Allessandro are o piesa - Luna - care-mi place enorm :) Ascultand acea melodie am aflat de existenta lui. :)
    Iti doresc sa ai o zi superba!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,ți-am trimis melodia cu ”Luna de Allessandro!
      Dumninică plăcută să ai draga mea!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱

    O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.


    FELIZ NATAL!
    BOAS FESTAS!
    °。✿⊱。。

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado querida, Ines!
      Boas festas, saúde e um Feliz Natal para você!
      Beijos e abraçá-lo!

      Ștergere
  4. Ce versuri frumoase.. Trece timpul atat de repede, ne incanti mereu cu versuri delicate.O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este ella,trec zilele noastre!
      O după amiază minunată să ai!
      Te pupic!

      Ștergere
  5. hmmm, ce ma inspira ultima fotografie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Coco mulțumesc,ce mai stai,apucă-te de treabă!
      Duminică reușită să ai!
      Pupici:

      Ștergere
  6. Ce poezie cu o tematica dezbatuta in familie.Aveam o clepsidra si am facut o descriere pe toate felele,pentru Thea,apoi aseara intreba :in ce stea o sa stai?cum o sa stai acoclo sus? acum poezia ta.Exista ceva,undeva.Te pup Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce coincidență!Mulțumesc, draga mea!
      O săptămână plină de reușite să ai!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  7. splendida melodie, iti atinge sufletul...
    delicate versuri, asa cum ne-ai obisnuit in fiecare zi de duminica...multumesc Elena pentru aceste emotii frumoase! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc,scumpo pentru citirea acestor versuri și ascultarea superbei melodii!
      Îți doresc o săptămână cât mai frumoasă,precum sufletul tău!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  8. Ellen, the time is measured, because the world a few days, so Merry Christmas to you and your family

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Eliza!
      Happy Holidays, Merry Christmas and much health!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  9. A Natale tutti ritorniamo bambini! Allora ti auguro che la gioia, la pace e l'allegria, possano accompagnarti per tutti i giorni dell'anno. Buon Natale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grazie per gli auguri, Giancarlo!
      Buon Natale con la famiglia e tutti i tuoi cari!
      Un abbraccio amici!

      Ștergere
  10. Oh, how lovely of you.
    ELENA, Merry Christmas and Happy New Year 2015 !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear, Lucia!
      Merry Christmas and Happy Holidays with your loved ones!
      Kisses and hugs, Lucia!

      Ștergere
  11. Gânduri minunate. Vă doresc un Crăciun fericit. !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc dragă,Gica!
      Sărbători fericite alături de cei dragi!
      Crăciun fericit!
      Pupici.

      Ștergere