duminică, 6 martie 2016

FLORI DE CÂMP

Ți-am presărat cu flori cărarea
Și ghioceii te așteaptă-n prag,
În inimă îți cântă,astăzi,marea
Și țipă-n zări un pescăruș pribeag.

La capătul uitărilor te strig,
Trezit în zori de-al tău sărut...
Vino,iubire-n brațe, dacă-i frig,
Nimic din ce-i frumos nu este mult!

Te las sub ramuri înflorite,
Destinul, floarea mea de rai,
Îți trece adierile-mblânzite
Prin păr, în suflet și în grai.

Se-ntorc la cuiburi păsărele,
Cu gândul meu le ocrotesc,
Apar, din nori, ca niște stele,
Și-n raze aurii le înveselesc.

Hai, primăvară, lângă mine
Și pune-mi un alt mărțișor!
Căci anii fug spre zări senine,
Iar eu sunt doar un călător.

Iubita mea, de ce te uiți departe?
Un dor te-a dus prin amintiri,
Deschide azi a vieții carte.
Acolo am strâns numai iubiri!

O melodie ne cuprinde iară,
Un dans ne duce peste timp,
Te simt din nou ca-n prima seară,
Când adormeai în flori de câmp.
*Versuri de Daniel Luca*

Duminică plăcută tuturor vă doresc!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

11 comentarii:

  1. Ce placut este sa-mi beau cafeaua si sa privesc si sa aud frumuseti!
    O duminica excelenta, draga Elena si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe versuri! Mi-au trimis imaginaţia la plimbare pe cărări de primăvară :)

    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se indreapta vremea, cum incepem sa vedem lumea cu mai mult optimism, asta ne spun si atatea poezii de primavara pe care le avem. O duminica frumoasa sa ai1

    RăspundețiȘtergere

  4. Muito lindo!

    Bom domingo!
    Boa semana com tudo de bom!


    ✿゚⎠
    ╰✿‿⎠

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase versuri frumoasă muzică! Mulțumesc, Elena!

    Să ai o săptămână minunată! ☺

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos! sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. E frumoasă poezia, mi-a plăcut mult.

    O primăvară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumoasă întreaga postare: poezie, muzică, imagini...
    cu drag, îţi doresc multă, multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  9. Que suave
    ... quedarse dormido entre las flores silvestres...
    Cariños

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi Ani de 8 martie, draga Elena!
    O zi superba sa ai!

    RăspundețiȘtergere