duminică, 10 aprilie 2016

DOAR OCHII

Ți-aș reclădi în suflet un castel,
Cu turnuri mari de rouă și de vise
Și aș păși cu pasul meu fluid
Cu toc înalt și pleoapele închise.

Eu sunt frumoasa oarbă care vede,
Prin lacrimi și prin cețuri fumurii
Tu ești acel care distrugi castele,
Iubirea o închizi în colivii.

Doar oarbă eu te văd într-adevăr,
Acum,când te ating,te pot simți
Sub palma mea renaști a câta oară...
Dar nu mă văd, iar tu nu poți vorbi.

Eu n-am știut atunci să te iubesc,
Tu n-ai știut de granițe și legi
Suntem străini cu vize expirate.
O oarbă și un mut.Cum să alegi?

Pășim pe teritorii interzise,
Tu ți-ai uitat cuvântul, eu menirea
Sacrificăm pe ruguri sentimente
Și condamnăm la nesfârșit iubirea.

Poate te-ai cheltuit în anii tineri,
Te-ai pustiit trăind printre zăpezi
Nu ai cuvinte,brațe,timp și gânduri...
Doar ochii ți-au rămas.Mai poți să vezi?

*Versuri de Nuța Istrate Gangan*
Duminică plăcută tuturor vă doresc!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

9 comentarii:

  1. Frumoasa poezie!Eu ma vad in ultima strofa.O zi minunata sa ai Elena!

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful Sunday dear Elena🌹
    💕hug and kisses
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  3. O duminica minunata, draga Elena, la fel ca si
    muzica si poezia de aici!
    Cafeaua fost excelenta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ziua buna sa iti fie, Elena!
    O poezie atat de... atat de... :) Nu ma descurc sa manuiesc cuvinte asa ca scriu doar atat: imi place foarte mult poezia!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bom dia, a poesia é linda e passa uma bela mensagem, a imagem e a poesia está em plena sintonia.
    Votos de feliz semana.
    AG

    RăspundețiȘtergere
  6. ELENA
    cup and saucer are beautiful.
    Kisses and greetings.
    Lucja

    RăspundețiȘtergere
  7. Saltan los sentires a traves de las palabras que nos regalas
    Cariños y buena semana

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac fluturii foarte mult. Era o vreme cand colectionam diferite imagini, carti despre future... Superba prima fotografie :)

    RăspundețiȘtergere