duminică, 18 noiembrie 2018

DRAGOSTE ÎNSEAMNĂ


Încărcată-s de iubire, liniștită ca o floare
Las petalele să-mi curgă spre-ale soarelui picioare,
Toamnă galbenă cuminte mă alintă cu parfumul
De gutuie pârguită care-mi însoțește drumul.

Luna coaptă se ascunde jucăușe printre nouri
Inima bătând ferice îți trimite-n zări ecouri,
Dansul frunzelor de seară peste deal îmi rătăcește
Un sărut rotund și roșu care-n mine clocotește.

Tu primește-l fără teamă,e  sărutul toamnei care
Ne-a cuprins cândva în mreje ca un semn de încercare,
Mâinile,arcușuri fine,au vibrat pe corzi de toamnă...
Poezia asta mută cred că dragoste înseamnă.
*Versuri MARILENA VELICU*
Duminică senină tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

4 comentarii:

  1. Buna, Elena draga!
    Frumoase versurile! (si melodia, dar si imaginile din videoclip) O minunata atmosfera de calm, de bine! :)
    Multumesc. Duminica frumoasa in continuare iti doresc! Numai bine, pentru tine si tuturor celor ce dragi iti sunt!
    Imbratisari si pupici, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase versuri! Pline de pace și de iubire. Mi-au plăcut mult!

    Numai bine, dragă Elena!

    RăspundețiȘtergere