luni, 15 martie 2010

Panos Pasaltis - "Anggele mou"


10 comentarii:

  1. Fascinat de mesajul postarii,cuvintele mi s-au adapostit in taceri,mesagerul lor fiind doar o plecaciune in semn de respect si pretuire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos clipul...mi-a placut.
    Sa ai parte de o saptamana plina de lumina.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...,
    Ionel, melodia m-a
    fascinat şi pe mine,textul
    care este scris nu ştiu dacă
    este cu adevărat versurile
    din melodie.
    Îmi trece prin gând să
    încerc şi eu ceva cu "Îngerul meu!
    O seară minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. tasha,
    Şi mie mi-a plăcut melodia....
    O seară şi o săptămână
    minunată vă doresc!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. jolie photo et une belle chanson
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  6. Fimere,
    Merci...et bienvenue
    dans mon paradis.
    Excellent un jour!
    ELENA

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos clipul si melodia! Imbratisari de la Vrancea draga meaTiza!

    RăspundețiȘtergere
  8. elena marin-alexe,
    Mulţumesc scumpa mea
    Tiză şi mă bucur că v-a plăcut..
    O seară minunată vă doresc!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. sc,
    Thank you ... And if you like my heaven, more appetite and another time.
    ELENA

    RăspundețiȘtergere