luni, 5 aprilie 2010

Poem scris de Maica Tereza


Acest poem este scris de Maica Tereza
şi este gravat pe zidul Casei de Copii din Calcuta.
- Dacă eşti bun, oamenii te pot acuza de egoism
şi intenţi ascunse.
- Fii bun,oricum !
- Oamenii sunt adesea neînţelegători,iraţionali
şi egoişti.
- Iartă-i oricum !
- Dacă ai succes,poţi câştiga prieteni falşi şi
Duşmani adevăraţi.
- Caută succesul,oricum !
- Dacă eşti cinstit şi sincer,oamenii te pot înşela.
- Fii cinstit şi sincer,oricum !
- Ceea ce construieşti în ani,alţi pot dărâma
într-o zi.
- Construieşte,oricum !
- Dacă îţi găseşti liniştea în fericire,oamenii pot
fi geloşi.
- Fii fericit,oricum !
- Binele pe care îl faci azi,oamenii îl vor uita mâine.
- Fă bine,oricum !
_ Dă-i lumii tot ce este mai bun şi poate nu va fi
niciodată de ajuns.
- Dă-i lumii tot ce e mai bun,oricum !
- La urma urmei este între tine şi Dumnezeu...
- N-a fost niciodată între tine şi ei,oricum !
SĂ AVEŢI O PRIMĂVARĂ PLINĂ DE FERICIRE
ŞI DRAGOSTE!!!

3 comentarii:

  1. Multumesc,Elena! Am citit aceasta postare exact cand aveam nevoie de ea!O intamplare neplacuta, de azi, dar aceste randusir scrise de Maica Tereza mi-au facut tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ela,
    Eu îţi mulţumesc pentru
    vizită şi semnul lăsat..
    şi dacă aceste rânduri ţi-au
    făcut bine,mă bucur.
    O zi excelentă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ela,
    Nu m-am supărat,ba din contră
    îmi face mare plăcere să citească
    şi prieteni tăi..
    O seară minuntă şi nu uita
    că te mai aştept!
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere