miercuri, 29 ianuarie 2014

Casă în Switzerland

sursa:e-mail
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

26 de comentarii:

  1. Este super interesanta. Eu insa m-as multumi si cu un apartament cochet cu doua camere pt. care, se pare, tb sa devii sclavul unei banci pt. o perioada indelungata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura C.,
      Mulțumesc de vizită Laura!
      Fie că este apartament,fie că este casă tot sclavul bănci devii!
      O zi frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. Bună, ELENA!
    Foarte frumos! Deosebite imagini!
    Te pupic dulce!
    O zi cât mai frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA,
      Mulțumesc MARIA!
      O zi excelentă să ai scumpo!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  3. Dom jest niesamowity, ale i bardzo ciekawy. Pozdrawiam cieplutko.
    Casa este uimitor, dar foarte interesant. Îi salut călduros.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Îți mulțumesc Gica!
      Pare într-adevăr interesantă!
      O zi minunată draga mea!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Se spune ca sunt calduroase iarna si racoroase vara, si mai sunt si ecologice, dar daca imi plac? Nu sunt sigura! :))
    Dar de trait in Elvetia mi-ar place! :))
    pup Elena, Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie Max,
      Mulțumesc scumpa mea Minnie!
      Eu aș prefera-o acum iarna să nu mai aud viscolul de afară!
      O zi cât mai frumoasă îți doresc!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  5. Faină casă. Să ai o zi bună și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liviu Bimbea,
      Mulțumesc Liviu!
      Zi faină să ai!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Cristi,
      Mulțumesc Cristi!
      Zi reușită îți doresc!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Vasile Dumitru,
      Mulțumesc Vasile!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere
  8. Mie imi place cea mica si mai batraneasca,a 6-a.Asta ma reprezinta.Restul sunt la un nivel mult peste statutul meu.,dar frumoase.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc draga mea!
      o zi caldă îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  9. interesanta idee, o casa cu design aparte! nu vreau sa intreb cat costa, pentru ca... se stie, tot ce este atât de bine calculat si aranjat, are pret megaridicat!

    O saptamana minunata in continuare! happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN,
      Mulțumesc de vizită,CARMEN!
      Nu am idee cât costă!
      O zi pe placul tău să ai draga mea!
      Cu mult drag!

      Ștergere
  10. Hello * Elena*
    I'm thrilled. Switzerland still surprise us.
    Kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear, Lucia!
      A pleasant day to you!
      Hold you dearly!

      Ștergere
  11. interesant! nu este o casă gen ''bordei'' dar sigur trebuie să ai un relief aparte! experimente de tot felul! cred că e un lux să trăieşti într-un asemenea spaţiu!
    îţi doresc o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena-japoneza,
      Mulțumesc draga mea!
      Am fost de 4 ori în Elveția și voi mai merge datorită fiului meu care s-a
      stabilit acolo,majoritatea caselor sunt construite pe dealuri printre
      păduri și au un lux greu de imaginat că se poate așa ceva acolo sus!
      O zi perfectă îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  12. neobisnuita casa, trebuie sa recunosc :)
    pup Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Mulțumesc scumpo!
      Și eu zic la fel!
      Zi minunată îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  13. Interesanta idee ,chiar imi place!
    O zi frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorin I.,
      Mulțumesc SoriN!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere