vineri, 3 ianuarie 2014

Festivalul de gheață și zăpadă din Habrin / China - Weekend excelent vă doresc!

Sursă:canald.ro
 Orașul Habrin din Nordul Chinei se transformă in fiecare an într-un
tărâm de poveste.
Provincia găzduiește în fiecare început de an Festivalul internațional
al Gheții și al Zăpezii.Evenimentul se află la cea de-a 29 ediție.
Sculpturile impresionante atrag anual mii de vizitatori din întreaga
lume.Toate lucrările sunt de mare amploare,iar autoritățile au declarat
că pe o suprafață de 75 de hectare s-au folosit 180.000 m cubi de
gheață și 150.000 m cubi de zăpadă.

22 de comentarii:

  1. Sa ai un sfarsit de saptamana frumos draga mea Elena!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie Max,
      Mulțumesc draga mea Minnie!
      Un weekend de poveste să ai!
      Îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  2. Przepiękne i niesamowite rzeźby. Miłego weekendu i buziak.
    Sculpturi frumoase și uimitoare. Au un week-end frumos și sărut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gica,
      Mulțumesc Gica!
      Să ai un weekend plăcut draga mea!
      Pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  3. excepționale imagini!
    LA MULȚI ANI, ELENA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acolo e de mine! Cita munca sa faci o asemenea opera de arta! Impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani în noul an, Elena!
    Un weekend excelent îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Max Peter,
      Mulțumesc Max!
      La mulți ani și ție Max și un an așa cum ți-l dorești!
      Weekend minunat îți doresc!

      Ștergere
  6. Buna,draga mea!
    Superbe!
    La multi ani! cu multa sanatate si tot binele din lume sa te inconjoare!
    Pup cu drag si multe imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc draga mea Mihaela!
      La rândul meu îți doresc un an fericit cu multe bucurii și multă,multă sănătate!
      Un weekend pe placul tău să ai draga mea!
      Cu mult drag te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  7. Ce mi-ar placea sa casc gura si sa ma zbengui pe-acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc Flori!
      Un weekend de vis draga mea!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  8. Deosebit de frumos !
    Un an plin de bucurii iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorin I.,
      Mulțumesc SoriN!
      Un an bogat în împliniri îți doresc!

      Ștergere
  9. Superbe imagini!
    Calde urari de fericire,
    la multi ani
    si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulisa,
      Mulțumesc frumos draga mea!
      Iți doresc pace în suflet, bucurie fără margini, sănătate cât cuprinde,
      credinţă în bine şi săruturi o mie!
      Te pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  10. Am vazut la televizor imagini, dar cele postate de tine sunt deosebite!
    La multi ani, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foto de inginer,
      Mulțumesc draga mea!
      La mulți ani și un an cu multe bucurii îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere