duminică, 30 noiembrie 2014

NU M-AM SĂTURAT DE TOAMNĂ


Mă chinuie un gând banal
Venit în zori, autumnal,
De ce-ai plecat fără să-mi spui
Toamnă, rebel-a nimănui?

Aveam contract semnat tacit,
Dar vântul gol l-a rătăcit,
Iar ploile cu gust de cer
M-au îmbătat cu somnifer.

Am vrut să te mai țin nedrept
În buzunarul de la piept,
Să gust culorile ce-ți sunt
Comori născute din grăunt.

Tu ești alintul meu gălbui
Ca puful moale de gutui,
În versuri eu te-am îmbrăcat
Dar tu prea repede-ai plecat.

În urma ta, sub trena gri,
Ai adunat fără să știi,
Bucăți de vară mult prea dulci
Pe care-n iarnă să le-arunci.

Eu nu m-am săturat acum
De gustul tău cu mult parfum,
Și mi-e prea greu să te aștept,
Încă un an,plângând nedrept.
Versuri: Marilena Velicu
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

16 comentarii:

  1. ·.✿✿ミ
    Lindo!

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil。♫° ·.
    ✿⊱

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado querida Ines!
      Domingo bonita que você quer, querido amigo !!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  2. ce versuri frumoase! Mie imi plac toate anotimpurile si nu as putea sa spun pe care-l indragesc mai mult, pe timpul fiecaruia gasesc multe motive sa savurez zilele... Iubesc primavara pentru ca imi place sa descopar pasii pe care ii face natura spre trezire, vara o iubesc pentru zilele lungi si calde si pentru parfumul florilor, toamna imi place nespus pentru armonia culorilor aramii -aurii, pentru peisajele învaluite in ceata, iar iarna abia o astept pentru bucuria pe care o aduc sarbatorile!
    te pup, sa ai un start bun în luna decembrie! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN pentru frumoasa descriere a anotimpurilor!
      Îți doresc o duminică frumoasă și luna Decembrie să îți aducă numai bucurii!
      Pup și îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  3. Dragă ELENA,
    Este un articol foarte frumos, tocmai despre toamnă vroiam să îți zic și eu: te-aș ruga să faci un tag, pe care l-am găsit și eu abia ieri, după modelul meu:
    http://blogugulmarieimuzicasiimagini.blogspot.ro/2014/11/tag-autumn-melancholy.html
    Eu știu că blogul tău este sălașul poeziilor, al minunilor de pe lumea aceasta, a artiștilor, dar, așa, ca la sfârșit de anotimp te invit la tag-ul acesta care mie mi-a plăcut foarte mult. Te pupic dulceee și să ai o seară fermecată!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA mulțumesc că te-ai gândit la mine,dar rămân cu poeziile mele,
      sper să nu te superi!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  4. Portia noastra de poezie.Azi in ultima zi de toamna ne resfeti cu toate ca ninge.O seara minunata sa ai Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori,și la București a nins!
      O săptămână cât mai plăcută,draga mea !
      Pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Tu scrii versurile? Dupa sensibilitatea versurilor as spune ca tu, la noi ploua, inca nu a venit zapada, nu vreau sa vina, prefer toamna.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Ella,din păcate nu eu le scriu dar încerc să aleg ce este mai sensibil
      și plăcut pentru suflet!
      Îți doresc o săptămână minunată, draga mea!
      pup cu mult drag!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpo!
      La mulți ani tutror românilor!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Vulpița!
      Și mie îmi place,Yanni!
      O săptămână cât mai plăcută îți doresc!
      Pupicei și îmbrățișări!

      Ștergere