vineri, 21 noiembrie 2014

Un nou tip de supermarket(SUA) - Weekend plăcut tuturor vă doresc!

 Are un sistem de stropit legumele foarte fin,pentru a le mentine
proaspete,cu un moment inainte sa inceapa sa functioneze
stropitul se aud fulgere indepartate si incepe sa miroasa
a ploaie.
 In raionul cu paine te intalnesti cu apetisantul miros al painii
albe scoasa din cuptor.
 In raionul de carne miroase a carne la gratar si a ceapa verde,
la fel,pusa la gratar
 In raionul cu oua se aude cotcodacitul gainilor si
miroase a omleta cu slanina.
 Cand treci prin raionul cu lapte,se aude mugetul vacilor si
miroase a fan recent cosit.
sursa:e-mail
O zi frumoasă tuturor!

20 de comentarii:

  1. magazinele din reteaua BASIC aici în orasul meu sunt exact asa cum ai descris tu aici. Produsele sunt bio si preturile simtitor mai mari ca cele din retelele obisnuite de supermarket.
    Minunata dedicatia muzicala pe care ne-ai facut-o. Multumim :) Romantica si plina de emotie intrepretarea.
    Un weekend minunat îti doresc, Elena draga. Pup :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc!
      M-aș bucura să fie și la mine în oraș un astfel de magazin!
      Îți doresc un sfârșit de săptămână minunat,draga mea!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  2. raionul cu paine imi face cu ochiul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie Coco,pâinea caldă îmi place mult!
      Un weekend excelent îți doresc!
      pup cu drag!

      Ștergere
  3. Wow, arată mai atrăgător decât altele.... Dar, oricum ar fi, mie nu îmi plac magazinele de mâncare, chiar dacă sunt super-mega-extra folositoare....:))
    Te pup, ELENA!
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MARIA mulțumesc!Te înțeleg,tu le vrei pe cele cu hăinuțe!
      Un weekend de poveste să ai!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  4. Tu ne imbogatesti cunostintele,pentru ca ne prezinti mereu noutati.Nu ma gandeam la un astfel de magazin, dar bine ca nu e pe la noi pentru ca mi-ar face pofta,ca si- asa sunt grasa.Imi pare rau ca abia acum am vazut lebedele.Eu aici la Fagaras chiar m-am imprietenit cu ele.Poate pe viitor o sa pun o postare.Un weekend placut Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori,încerc să aduc noutăți și să le arăt tuturor!
      Draga mea,să nu mai spui că ești grasă,așa suntem toate femeile după o vârstă!
      Îți doresc un weekend cât mai plăcut!
      Te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  5. Normal everyday life can be beautiful too. Hugs and greetings

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am mai auzit asa ceva, pare o idee foarte interesanta, o buna idee de promovare. Week-end frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eliza mulțumesc,eu prefer magazinele mici cu mai puțină gălăgie!
      Weekend excelent îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  7. Dear Elena, I prefer the small shops.
    They just do shopping. Rolls are a small bakery, meat brought from the village, vegetables from the farmer ...
    Rarely do shopping in supermarkets.
    I wish you a nice weekend.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Lucia!
      I agree with you!
      A pleasant weekend my dear!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  8. Faina idee!Cum sa nu-ti umplii cosul cu atatea bunatati!

    Avantajul meu e ca legumele le am in gradina,ouale le iau dupa ce aud cotcodacitul,fanul sta cuminte in capita,vacuta vecinilor ne furnizeaza lapte proaspat in fiecare dimineata,doar miros de ceva copt nu-l am in fiecare zi,dar sambata,cand fac placinta cu branza miroase demential in bucatarie.
    Dezavantajul...tre' sa si muncesc pentru fiecare firut de ceapa,dar nu-i bai!:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Angi,te felicit că ai totul în ogradă,dar cu puțină muncă!
      Îți dorsc un weekend minunat,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  9. foarte interesantă postare - îţi mulţumesc frumos pentru noutăţile aflate de la tine!
    iar muzica postată - merge direct la inimă!
    îţi doresc, cu drag, o seară cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut,și eu îți mulțumesc de vizită!
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  10. Foarte interesant. O zi frumoasă îţi doresc, tizo, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită draga mea Tiză!
      O seară frumoasă vă doresc!
      Pupicei.

      Ștergere