duminică, 31 ianuarie 2016

DANSEAZĂ CU MINE


Aprinde lumânări pe șemineu deseară
Și scrie-mi ”te iubesc” cu litere de ceară,
Cercei de săruturi fierbinți vreau la ureche
Să curgă-n cupe mari șampania cea veche.

Atinge-mă ușor cu degetele curbate
Să simți în pieptul meu cum inima se zbate,
Și strânge-mă de mijloc cu aripi de amor
Prin apăsarea dulce s-auzi cum tip de dor.

Dansează-n noaptea asta cu mine până-n zori
Sărută-mi gura caldă trezită de fiori,
Sub pleoapele închise tăcere să lăsăm
Plutind pe-un cer de stele iubite să dansăm.


*Versuri de Marilena Velicu*

Duminică plăcută tuturor!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

10 comentarii:

  1. Wonderful day my ♥dear♥
    hug and kisses to you
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome to ELENA on Sunday morning.
    I dreamed up listening to the beautiful music and read this beautiful poem.
    Have a nice Sunday.
    Kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Querida Elena el traductor parece qu se empaco ja ja
      Gracias por siempre estar y tus gratisimas palabras
      Cariños

      Ștergere
  4. Ce romantica postare! Excelent pentru o zi de duminica!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. dacă închid ochii, pot să mă identific cu persoana ce rosteşte aceste cuvinte pline de dragoste !
    cu drag, îţi doresc o seară minunată !

    RăspundețiȘtergere
  6. Astăzi este luni şi astăzi dansăm dar mai pe înserat. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare senzuală poezia :D și frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Un poem frumos cu fotografia. Salutări și compresie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Boa tarde lindo poema repleto de romantismo que faz bem à alma.
    AG

    RăspundețiȘtergere