duminică, 3 ianuarie 2016

IARNA MEA ... - LA MULȚI ANI 2016!


Privesc afară tăcută, fără gânduri,
Mi-s reci obrajii, dar buzele fierbinți,
Încerc să-ți scriu vreo două rânduri
Pe geamul încărcat de fulgi cuminți.

Le urmăresc în taină secunda lor de viață
În care-și caută-n derivă visul,
Dar nu par triști când se topesc pe față,
Și nici nu suferă că n-au atins abisul.

Se-ntoarce iarna mea în rochie de seară
Sub talpa îi strivesc involuntar splendoarea,
Mă poartă pașii pe-alei unde odinioară
Părea un vis când ți-auzeam chemarea.

Mă strânge frigul cu dragoste de mână
Iar fulgii jucăuși îmi cad pe pleoape,
Superba iarnă-mi devine iar stăpână
Pe inimă,pe suflet și pe noapte.

*UN SINCER ȘI CĂLDUROS
LA MULȚI ANI,MARILENA VELICU*

UN AN FERICIT TUTUROR VĂ DORESC!
 Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

6 comentarii:

  1. Have a beautiful Sunday my dear!
    Hug and kisses to you
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Un poem frumos și o fotografie. Mi-aș dori aceeași bucurie în 2016. Trimit pupici prea.

    RăspundețiȘtergere
  3. la cât mai multe şi minunate poezii şi fotografii postate, multă sănătate şi bucurie - îţi doresc din inimă !

    RăspundețiȘtergere
  4. Un Nou An plin de bucurii si lucruri frumoase!
    Seninul sa ne insoteasca mereu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello Dear ELENA!

    A beautiful poem, I really like.
    Pictures as usual, fantastic.

    Greetings from the cold Polish.
    Kisses.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere